کد خبر : 1510915 | 20 اسفند 1396 ساعت 13:33 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس از نسف قارشی غافل نشود

در زمان اعلام قرعه کشی گروه سوم لیگ قهرمانان، تصور می‌شد پرسپولیس و السد به عنوان قدرت‌های این گروه از آن جواز صعود را دریافت کنند.

پرسپولیس از نسف قارشی غافل نشود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس اکنون با شش امتیاز از سه بازی اخیر خود در گروه سوم لیگ قهرمانان در صدر جدول قرار دارد و این در حالی است که السد و نسف قارشی نیز با همین تعداد امتیاز از شانس زیادی برای صعود برخوردار هستند.


در شرایطی که در زمان اعلام قرعه کشی تصور می‌شد پرسپولیس و السد قطر به سادگی موفق به کسب جواز صعود از گروه سوم شوند، اکنون معادلات گروه با شکست السد برابر نماینده ازبکستان برهم ریخته است و البته شانس صدرنشینی سرخپوشان افزایش یافت.


با این حال نسف قارشی که یکی از قدرت‌های ازبکستان محسوب می‌شود با پیروزی برابر رقیب قدرتمند خود در این گروه، برای خود شانس صعود قائل شده است و در بازی برگشت به دنبال حداقل امتیاز خواهد بود تا همچنان از بخت صعود برخوردار باشد.


در این صورت کسب سه امتیاز جدال مقابل الوصل در امارات می‌تواند اهمیت فراوانی برای پرسپولیسی‌ها داشته باشد و آنها که در ادامه باید در ازبکستان به مصاف نسف بروند را در موقعیت بهتری قرار دهد.

 

خصوصا اینکه پرسپولیس شانس میزبانی از السد قطر را نیز برای خود قائل است تا بتواند با جبران شکست دور رفت، به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شود.

دیدگاه‌ها