کد خبر : 1510990 | 20 اسفند 1396 ساعت 17:03 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

کاپیتان های ذوب آهن و الوحده؛ بالاتر از 100 سال!

اسماعیل مطر، قاسم حدادی فر و مهدی رجب زاده روی هم 107 سال سن دارند.

کاپیتان های ذوب آهن و الوحده؛ بالاتر از 100 سال!

به گزارش "ورزش سه"، این سه بازیکن حالا جزو پرسابقه ترین بازیکنان فوتبال ایران و امارات محسوب می شوند اما باوجود سن بالا، همچنان بازده بالایی هم دارند و در تیم های بالای جدولی هر کدام از کشورها به میدان می روند.

 

اسماعیل مطر که سال ها با پیراهن تیم ملی امارات و باشگاه الوحده به مصاف تیم های ایرانی رفته، حالا 34 ساله است و بازوبند کاپیتانی الوحده را نیز بر بازو دارد. او همچنان جزو ستاره های تیمش محسوب می شود و می تواند مثل بازی فصل قبل مقابل پرسپولیس، در چند دقیقه بازی را تغییر دهد.

 

1184305

 

قاسم حدادی فر، کاپیتان دوم تیم ذوب آهن است و بیش از یک دهه از حضورش در این تیم می گذرد و چهره اسطوره ای در بین هواداران این باشگاه دارد. او بارها با پیشنهادات مختلفی از تیم های سرخابی و حتی رقیب همشهری روبرو شد؛ اما ذوب آهن را ترک نکرد تا حالا در 34 سالگی همچنان مرد اول خط هافبک تیمش باشد.

 

1281113

 

اما مسن تر از این دو بازیکن، مهدی رجب زاده است. کسی که حالا در هر میدانی، کاپیتان هر دو تیم محسوب می شود و سابقه بیشتری از همه بازیکنان داخل زمین دارد. او هم اکنون 39 ساله است و مسن ترین گلزن آسیایی باشگاه ذوب آهن نیز محسوب می شود و به نظر نمی رسد فعلا خیال خداحافظی داشته باشد.

 

 

این 3 در مجموع 107 سال سن دارند و میانگین بیش از 35 سال را ثبت کرده اند. حدادی فر و رجب زاده به تنهایی میانگین سنی تیم ذوب آهن را چند سال افزایش داده و باتجربه بالایشان، بارها یاور جوانان بوده اند.

دیدگاه‌ها