کد خبر : 1510992 | 20 اسفند 1396 ساعت 17:05 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

آمادگی ستاره برزیلی الوصل برای نبرد با پرسپولیس

ستاره برزیلی الوصل از برطرف شدن کامل مصدومیت و آمادگی لازم برای جدال مقابل پرسپولیس خبر داد.

آمادگی ستاره برزیلی الوصل برای نبرد با پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، فابیو لیما، ستاره برزیلی الوصل که به دلیل مصدومیت دیدارهای اخیر این تیم را از دست داده بود، در گفتگویی از آمادگی خود برای جدال فردا برابر پرسپولیس خبر داد.


او در این زمینه گفته: از نظر بدنی کاملا آماده هستم و امیدوارم قدرت لازم را در دیدارهای آینده و شرایط مناسب برای کمک به تیم را به دست بیاورم. 


لیما درباره جدال با پرسپولیس نیز گفت: در بازی قبلی حمایت لازم و پاس‌های مناسب نصیبم نشد اما مطمئنا در بازی‌های آینده با بازگشت کایو و دیگر بازیکنان قدرت لازم را به دست خواهیم آورد. 


وی در مورد بازی بدون گل این هفته برابر الوحده در جام حذفی امارات گفت: در بازی‌های رفت و برگشت سخت است که بخواهید با ریسک زیاد بازی کنید و به شکل هجومی خاصی نیازمند است. هر گل در اینگونه بازی ها تاثیر زیادی در سرنوشت آن خواهد داشت. نتیجه بدون گل در بازی برگشت با توجه به میزبانی ما و حمایت هواداران کمک زیادی به ما خواهد کرد و ما امیدواریم با کسب نتیجه لازم به فینال راه پیدا کنیم. در بازی رفت فشار و استرس زیادی روی تیم بود و این مساله باعث پایین آمدن کیفیت آن شد؛ اما بازی برگشت متفاوت خواهد بود و ما به کسب نتیجه و صعود به فینال کاملا امیدوار هستیم و انگیزه زیادی برای رسیدن به این هدف خواهیم داشت.

 

1284244

دیدگاه‌ها