کد خبر : 1511040 | 20 اسفند 1396 ساعت 18:51 | 67.1K بازدید | 0 دیدگاه

سریال ادامه‌دار شجاع و ایگور؛ این بار خشونت (عکس)

شجاع خلیل زاده پیش از هر تمرینی عادت کرده با مربی دروازه‌بانان پرسپولیس کل بیندازد و البته تاکنون موفقیتی برابر او به دست نیاورده است.

به گزارش "ورزش سه"، مدافع شمالی پرسپولیس که با انگیزه دستیابی به پیراهن تیم ملی در این فصل پیراهن سرخپوشان را برتن کرده و البته در این راه ناکام بوده، مطابق گذشته در ابتدای تمرین به کل کل با ایگور پانادیچ پرداخت.


شجاع خلیل زاده که برخلاف دیگر مازنی‌ها تبحر قابل توجهی در کشتی ندارد، بارها قصد داشته مربی گلرهای تیمش را مقهور تکنیک خود کند که در این راه ناکام بوده و مجبور شده کری‌های او را تحمل کرده و برابرش تسلیم شود.


با این حال نکته عجیب در پایان این کری که اینبار با خشونت و پیچاندن گردن و دست شجاع خلیل زاده همراه بود، به عصبانیتش بابت انتشار عکس‌ها و اخبار مربوط به این مساله ارتباط داشت. خلیل زاده که به نظر می‌رسد نسبت به حضور در تیم پرطرفدار و مورد توجه پرسپولیس هنوز آگاه نشده و نمی‌داند که کوچکترین حرکتی در این تیم به شدت مورد توجه هواداران و اصحاب رسانه قرار می‌گیرد، بابت انتشار این اتفاقات شاکی بود و اعتراض خود را اعلام می‌کرد که با درخواست افشین پیروانی به تمرین گروهی بازگشت و تمرکز خود را روی بازی فوتبال و جدال با الوصل قرار داد.

 

 

 

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه - باشگاه ایرانیان دبی

دیدگاه‌ها