کد خبر : 1511066 | 20 اسفند 1396 ساعت 21:25 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

جنوا 0 - 1 آث میلان؛ پیروزی در دقیقه 94

میلان در شبی آرام با گل دقیقه 94 سیلوا، جنوا را مغلوب کرد.

جنوا 0 - 1 آث میلان؛ پیروزی در دقیقه 94

 

به گزارش "ورزش سه"، میلان در دیداری که خیلی قادر به موقعیت سازی خاصی روی دروازه جنوا نبود، با گل دقیقه 94 آندره سیلوا با یک گل از سد حریف گذشت.

 

اولین فرصت در دقیقه 8 برای کالینیچ ایجاد شد اما ضربه زمینی این بازیکن به زیبایی توسط پرین مهار شد. در ادامه باز هم میلان صاحب توپ و میدان بود و در دقیقه 24 ضربه سوسو راهی به دروازه جنوا نیافت.

 

1289440

 

در دقیقه 35 و روی پاس سوسو، چالهان اوغلو صاحب موقعیت شد اما ماتیاس پرین برای مهار ضربه این ستاره  ترکیه ای مشکلی نداشت. در دقایق پایانی نیمه اول نیز شوت بوناونتورا راهی به دروازه پرین نیافت تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

با شروع نیمه دوم جنوا در همان ابتدای کار به گل رسید اما با بازبینی صحنه و بعد از کش و قوس های فراوان، این گل مردود اعلام شد.

 

در دقیقه 60 جنوا بهترین موقعیت را برای زدن گل اول داشت اما ضربه سر زوکانویچ روی ارسال لاکازت در موقعیتی خوب وارد دروازه نشد. در دقیقه 72 و روی ارسال کسیه، میلان بهترین بخت را برای زدن گل برتری داشت اما تعلل مهاجمان میلان باعث از دست رفتن فرصت شد.

 

1289438

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و هیچیک از 2 تیم توانایی ایجاد موقعیت را روی دروازه یکدیگر نداشتند. در ادامه هیچ اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد اما میلان در دقیقه 94 به گل برتری رسید.  روی پاس سوسو، آندره سیلوا با یک ضربه سر دقیق گل برتری را به ثمر رساند تا میلان با یک گل جنوا را مغلوب کند.

دیدگاه‌ها