کد خبر : 1511074 | 21 اسفند 1396 ساعت 15:22 | 212.1K بازدید | 0 دیدگاه

جنجال پیرمرد عصبانی با اسلحه کمری!

احتمال تعلیق دو هفته ای لیگ یونان

جنجال شب گذشته در دیدار تیم های آ ا ک آتن و پائوک، ممکن است به تعلیق دو هفته ای سوپرلیگ یونان منجر شود.

احتمال تعلیق دو هفته ای لیگ یونان

به گزارش "ورزش سه"، دقیقا دو هفته قبل قرار بود دیدار تیم‌های پائوک و المپیاکوس که جزو سه تیم بالای جدول سوپر لیگ یونان هستند، در تومبا استادیوم شهر تسالونیکی برگزار شود ولی قبل از شروع مسابقه این دو تیم در چارچوب هفته بیست و چهارم، پرتاب یک رول دستمال کاغذی از سوی هواداران پائوک و برخورد با صورت اسکار گارسیا، سرمربی یاران کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی موجب لغو این دیدار شد.

 

پائوک که از یازدهمین بازی فصل سوپر لیگ یونان به بعد تنها یک مسابقه را مساوی کرده و در ۱۱ دیدار به برتری رسیده بود، پس از جدال حساس با المپیاکوس، بالاخره هفته قبل مقابل آستراس تریپولی شکست خورد و به همین خاطر امشب به دنبال صعود از رتبه دوم و بازپس‌گیری صدر جدول از آ اِ ک آتن بود.

 

پائوک از ساعت ۲۱ شب گذشته در تومبا استادیوم و در چارچوب هفته بیست و پنجم سوپر لیگ یونان میزبان آ اِ ک آتنی بود که مسعود شجاعی را جزو نفرات ذخیره داشت و با توجه به شرایط جدولی دو تیم و اینکه دیدار رفت در آتن با پیروزی یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسیده بود، تقابل امشب آنها حساسیت بسیار بالایی داشت.

 

آ اِ ک از دقیقه ۸۲ مسعود شجاعی را به‌عنوان دومین تعویضی به جای رودریگو گالو در زمین داشت تا بتواند از فشار حملات پائوک کم کند و صاحب موقعیت شود اما تیم میزبان باز هم نمایش هجومی در لحظات پایانی داشت و در دقیقه ۹۰ هم به گل رسید که کمک داور مسابقه آن را مردود اعلام کرد.

 

1289445

 

1289447

 

 

پائوک در دقیقه ۹۰ روی ارسال کرنر از جناح چپ زمین، با ضربه سر فرناندو وارلا به گل رسید تا تومبا استادیوم غرق در شادی شود اما اعتراض بازیکنان آ اِ ک آتن موجب شد داور بعد از مشورت با کمک خود، اعلام کند مائوریسیو، هافبک پائوک در زمان زدن ضربه سر بارکاس در آفساید بوده و این گل مردود است.

 

عدم ثبت گل برتری پائوک در لحظات پایانی با اعتراض بازیکنان این تیم همراه شد، اما در ادامه ایوان ساوویدیس، مالک روسی باشگاه پائوک نیز با خروج از جایگاه ویژه و ورود به زمین آشوب زیادی برپا کرد.

 

1289452

 

1289455

 

مالک باشگاه پائوک بعد از آنکه متوجه مردود اعلام شدن گل تیمش شد، با سرعت به میانه زمین رفت تا به سمت داور هجوم ببرد که عوامل برگزاری مسابقه و بازیکنان پائوک او را کنترل کردند و اجازه درگیری به وی ندادند.

 

1289454

 

1289451

 

ایوان ساوویدیس، مالک پائوک که اسلحه‌ای هم بر کمر داشت و خود را در کانون توجه قرار داده بود، پس از درگیری‌های زیاد و اعتراض شدید به داوری که موجب شد بازی ۱۵ دقیقه دچار وقفه شود، در نهایت از بازیکنان تیمش خواست تا ترک زمین کنند و به بازی ادامه ندهند.

 

1289480

 

در حالی که بازیکنان پائوک حاضر به ادامه بازی بودند، دستور مالک این باشگاه موجب شد آنها به رختکن بروند و این دیدار ناتمام بماند. بعد از یک ساعت وقفه، داور بعد از مشورت با کمک هایش، گل را پذیرفت اما بازیکنان آ ا ک به دلیل اینکه مالک باشگاه پائوک مسلح بود و  مشکلات امنیتی، حاضر به بازگشت به زمین نشدند.

 

1289458

 

با این شرایط به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال یونان جدا از رای دیدار دو هفته قبل پائوک و المپیاکوس که لغو شد، رای بازی نیمه تمام امشب را به سود یاران مسعود شجاعی و برتری آنها بدهد که در صورت این اتفاق، آنها به امتیاز ۵۷ می‌رسند و در فاصله پنج هفته به اتمام بازی‌های فصل سوپر لیگ، تا حدود زیادی قهرمانی‌شان را قطعی می‌کنند.

 

همچنین گفته می شود که دولت یونان قصد دارد رقابت های سوپرلیگ این کشور را برای دو هفته به حال تعلیق در بیاورد و باشگاه پائوک هم به دلیل رفتار مالکش با محرومیت روبرو شود.

دیدگاه‌ها