کد خبر : 1511104 | 21 اسفند 1396 ساعت 08:40 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

ترس از کی‌روش در محوطه مرکز ملی فوتبال!

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی به هیچ وجه دوست ندارد روی خوشی به غریبه ها نشان ندهد.

ترس از کی‌روش در محوطه مرکز ملی فوتبال!

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته مرکز ملی فوتبال یکی از روزهای شلوغ خود را پشت سر گذاشت. برگزاری نشست استاندارد سازی باشگاه های فوتسال با حضور مدیران لیگ برتری و ریاست فدارسیون فوتبال سبب شده بود تا خبرنگاران رسانه های مختلف برای پوشش خبری این رویداد در مرکز ملی فوتبال حاضر شوند، اما حضور کی روش و برخی بازیکنان تیم ملی سبب ایجاد حساسیت ها و نگرانی هایی شده بود.


کارلوس کی روش که از صبح در مرکز ملی فوتبال حاضر بود، پیش از ورود تاج به جلسه استانداردسازی باشگاه های لیگ برتری فوتسال با رئیس فدارسیون فوتبال جلسه ای کوتاه برگزار کرد و پس از اتمام جلسه نیز بار دیگر با وی دیدار و گفتگو کرد.


سرمربی محافظه کار تیم ملی در طول دوران حضورش در فوتبال ایران، ترجیح داده تا از رسانه های مختلف دوری کند و دیروز نیز حضور خبرنگاران سبب شده بود تا نگرانی زیادی برای مسئولین حراست تیم ملی ایجاد شود؛ نگرانی هایی که بی شک به دلیل تذکرات کی روش ایجاد شده بود.


این نگرانی به حدی بود که افراد حراست تیم ملی و مرکز ملی فوتبال سعی بر دور کردن خبرنگاران از کمپ تیم ملی داشتند و این حساسیت زمانی که بازیکنان تیم ملی قصد سوار شدن به اتوبوس را داشتند بیشتر هم شده بود.


در نهایت خبرنگارانی که برای انجام مصاحبه با مسئولان فوتسال نظیر کفاشیان جلوی در مرکز ملی فوتبال و با فاصله کمی نسبت به محل تمرین ملی پوشان حاضر بودند، به بخش لابی آکادمی ملی فوتبال رفتند تا نگرانی های ایجاد شده کمتر شود.


البته خبرنگاران پس از ترک اتوبوس تیم ملی و پذیرایی که در لابی آکادمی ملی فوتبال از آنها به عمل آمد، به مرکز ملی بازگشتند و با افرادی که مدنظرشان بود، مصاحبه انجام دادند.

دیدگاه‌ها