کد خبر : 1511105 | 21 اسفند 1396 ساعت 08:41 | 30.4K بازدید | 0 دیدگاه

پروفسور؛ دقیق مثل ساعت سوئیسی (عکس)

برانکو ایوانکوویچ به نظم و انضباط اعتقاد ویژه ای دارد و تیم پرسپولیس را نیز بر پایه همین اصول، هدایت می کند.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضورش به عنوان دستیار در تیم بلاژوویچ او را به عنوان یک مربی منظم و با دیسیپلین می شناسیم. کسی که همه کارهایش به موقع است، به همه احترام می گذارد، حرفی خارج از چارچوب نمی زند و در نهایت به اصول و فلسفه اش پایبند است.

 

اینچنین مربی ای، بهترین گزینه برای پرسپولیس بحران زده و پرحاشیه بود. تیمی که هر روز یک جنگ و جدل در آن رخ می داد و حاشیه جدید به وجود می آمد. اما از وقتی پروفسور سکان هدایت این تیم را به دست گرفت، حواشی رخت بستند و پرسپولیس هم منظم ترین تیم ایرانی شد.

 

برانکو روی نظم بازیکنانش در تمرینات نیز بسیار حساس است. حضور به موقع آن ها در جلسات تمرینی، امتیاز ویژه ای برایشان در نزد برانکو ایجاد می کند و پس از 3 سال، آن ها بهتر از هرکسی به این موضوع واقف هستند.

 

اولین تمرین سرخ ها در دربی با تاخیری چند دقیقه ای همراه بود و همین موضوع، عصبانیت شدید ایوانکوویچ را به همراه داشت تا روز بعدی، همه بازیکنان به موقع و سر زمان موعود، به تمرین بیایند.

 

اگر از دوران دوربین های سیاه و سفید بگذریم، این پرسپولیس مدرن ترین، منظم ترین و در مجموع بهترین پرسپولیس تاریخ است که به دست پروفسور ایوانکوویچ ساخته شده است.

 

عکس از امیرحسین خیرخواه

 

 

دیدگاه‌ها