کد خبر : 1511112 | 21 اسفند 1396 ساعت 08:52 | 9.1K بازدید | 0 دیدگاه

مالک الوحده: برای افتخار خودمان را مقروض نمی‌کنیم

تیم فوتبال الوحده امارات حریف امروز ذوب آهن با وجود صدرنشینی العین در لیگ امارات هنوز تلاش دارد که به مقام قهرمانی برسد، هرچند الوحده مثل العین بازیکنان و ستاره های زیادی ندارد.

مالک الوحده: برای افتخار خودمان را مقروض نمی‌کنیم

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال الوحده امارات امروز در ابوظبی میزبان ذوب آهن اصفهان است. این تیم از سه بازی در لیگ قهرمانان با سه شکست هیچ امتیازی به دست نیاورده و در رده آخر جدول رده بندی قرار دارد. مالک این باشگاه پیش از بازی امروز و در صحبت با خبرنگاران درباره انتقادهای تند رسانه های اماراتی از عملکرد این تیم در لیگ قهرمانان گفت:" از خبرنگاران می خواهم به خودشان بازگردند. ما با نقد منطقی مشکلی نداریم اما نباید شرایط به شکلی باشد که وقتی تیم می برد یک دقیقه صحبت کنید و وقتی می بازد یک ساعت درباره اش حرف بزنید."


شیخ ذیاب بن زاید مدیر باشگاه الوحده همچنین اضافه کرد: "ما نمی خواهیم برای کسب افتخار و به دست آوردن جام خودمان را مقروض کنیم. از تیم مدیریتی فوتبالمان راضی هستیم و در مسیر درستی قرار داریم. جام قهرمانی لیگ امارات هنوز در دسترس است، درست است که العین فصلی استثنایی را پشت سر می گذارد؛ ولی تیم ما (الوحده) دست بردار نخواهد بود." او در انتها گفت:" بزرگترین چالش ما پیروزی در این مقطع است، چرا که تیم تحت فشار قرار دارد."

 

1289487

دیدگاه‌ها