کد خبر : 1511117 | 21 اسفند 1396 ساعت 09:56 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

در آستانه بازی انتقامی با صدرنشین امارات

شفر برای برد العین در آزادی پا به توپ شد

سرمربی آلمانی در آستانه مهم ترین بازی روزهای پایانی سال روحیه بالای خود برای برتری مقابل العین را با پابه توپ شدن در آخرین جلسه تمرینی به همگان نشان داد.

به گزارش "ورزش سه"، وینفرد شفر امشب در حالی شاگردانش را در جدال برگشت با العین به میدان می فرستد که در آستانه این بازی مهم روحیه و انتگیزه های بالای خود برای برتری در آخرین بازی رسمی سال 96 را با پا به توپ شدن در زمین شماره یک آزادی به رخ شاگردان و طرفداران کشید تا حس جاه طلبی و برتری جویی خود را به بازیکنان تزریق کند.


شفر که از جمله مربیان پا به سن گذاشته خارجی شاغل در ایران است با کوله باری از تجربه روی نیمکت مربیگری امشب مقابل یکی از تیم های سابق خود امیدوار به اتمام ماموریتی است که هفته قبل داور مالزیایی اجازه اتمام آن را با گرفتن دو پنالتی بسیار مشکوک نداد. سرمربی آلمانی که در این هفته ها تیمی شایسته و قابل احترام برای استقلال ساخته است خوب می داند برتری مقابل العین آن هم بعد از تراژدی فصل قبل از چه اهمیتی برای طرفداران برخودار است .


شفر که با شاگردانش آخرین جلسه تمرینی را در زمین شماره یک آزادی برگزار می کرد بدون این که متوجه سن و سال خود باشد با روحیه بالا پابه توپ شد و نشان داد می تواند برای چند دقیقه هم که شده برای استقلال مقابل العین به میدان برود و با شوت هایش گره از بازی باز کند. روحیه جنگندگی و جاه طلبی این مربی قطعا در آستانه بازی با حریف اماراتی می تواند حس انگیزشی فوق العاده ای باشد تا استقلالی ها امشب در آزادی ماموریت خود در سال 96 را به خوبی انجام بدهند.


عکس رضا سعیدی پور

 

1289517

 

1289490

دیدگاه‌ها