کد خبر : 1511119 | 21 اسفند 1396 ساعت 09:08 | 28.6K بازدید | 0 دیدگاه

تکذیب مذاکره با سامی جابر و کارنیو

دشمن کی‌روش در اردوی الهلال

الهلال برای فرار از شرایط بغرنج در جدول امروز باید در قطر الریان را شکست دهد کاری که با توجه به شرایط دو تیم کمی برای نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان دشوار به نظر می رسد.

دشمن کی‌روش در اردوی الهلال

به گزارش "ورزش سه" الهلال در حالی با کسب تنها دو امتیاز قعر نشین گروه چهارم رقابت های لیگ قهرمانان است که این تیم کماکان در لیگ عربستان صدرنشین است. هرچند شکست این تیم تیم برابر الاتفاق در آخرین هفته لیگ عربستان امتیاز این تیم با تیم دوم را به یک امتیاز رساند و حالا علاوه بر آسیا این احتمال هست که لیگ عربستان نیز از دست تیم قدرتمند آسیا بپرد.


الهلال شکست ناپذیر


تیم الهلال امروز در قطر میهمان تیم الریان است. نکته جالب درباره این بازی اینکه الهلال تا به حال هیچ شکستی برابر الریان نداشته است. بازی رفت دو تیم که در زمین الهلال برگزار شد در نهایت با نتیجه یک بر یک به پایان رسید تا کماکان الهلال برابر الریان شکست ناپذیر باقی بماند. امروز اما این سوال وجود دارد که الهلال با توجه به شرایطش می تواند این شکست ناپذیری را حفظ کند.


دشمن کی روش در اردوی الهلال


یونس محمود کاپیتان سابق تیم ملی عراق و بازیکن سابق تیم الغرافه دیروز در اردوی تیم الهلال در قطر حاضر شد.  محمود در بازی تیم ملی عراق برابر ایران در جام ملت های استرالیا دو گل به تیم ملی ایران زد. جالب است که یونس محمود بیشتر زمان فوتبالش را در کشور قطر حاضر بوده و تا به حال در تیم الهلال عضویت نداشته است. محمود در تنها تیم عربستانی که بازی کرده تیم الاهلی است.

 


کار عجیب خوان براون


سرمربی جدید و آرژانتینی الهلال که بعد از شکست این تیم برابر استقلال جانشین رامون دیاز هموطنش شد در بازی قبلی تیمش در لیگ عربستان به تعدادی از بازیکنان اصلی تیمش استراحت داد تا این تصور پیش بیاید که او بازیکنانش را برای بازی با الریان حفظ کرده اما گفته می شود او امروز نیز قصد دارد تعدادی از ستاره های الهلال را روی نیمکت بنشاند. این موضوع نگرانی هواداران الهلال را به همراه داشته چرا که این تیم در صورت عدم کسب نتیجه در بازی امروز می تواند حذف شده بزرگ این مرحله از رقابت ها باشد.


تکذیب حضور سامی جابر


مدیر ورزشی باشگاه الهلال موضوع سپردن هدایت این تیم به سامی الجابر ستاره سابق الهلال و دنیل کارنیو سرمربی سابق الشباب را رد کرد. گفته می شد که یکی از این دو نفر به زودی جانشین خوان براون خواهد شد که این موضوع را الهلالی ها کاملا تکذیب کردند.

دیدگاه‌ها