کد خبر : 1511124 | 21 اسفند 1396 ساعت 09:21 | 4.6K بازدید | 0 دیدگاه

ذوب آهن؛ بازی مرگ و زندگی الوحده

نماینده فوتبال امارات در جام باشگاه‌های آسیا امشب دیداری مهم با ذوب‌آهن ایران برگزار می‌کند . مسابقه‌ای که برای هر دو‌ تیم ، به خصوص الوحده از حساسیت بالایی برخوردار است

ذوب آهن؛ بازی مرگ و زندگی الوحده

به گزارش “ ورزش سه “ در هفته چهارم رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ، تیم الوحده امارات در ورزشگاه مدینه زاید ابوظبی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.


طبق گزارش‌ رسانه‌های اماراتی ، تیم الوحده به شدت دنبال کسب برد در این بازی است تا شانس صعود خود در این گروه را زنده نگه دارد . آخرین امید الوحده برای امید به صعود از این گروه بازی امروزشان با ذوب‌آهن ایران خواهد بود .


در ادامه آمده است : تیم عنابی‌پوش اماراتی بعد از اینکه سه شکست را پشت سر گذاشت ، پا به این میدان می‌گذارد. در این گروه لوکوموتیو با ۳ ، ذوب‌آهن با ۶ و الدحیل قطر با کسب ۹ امتیاز ، بالاتر از الوحده قرار دارند و‌ اگر این تیم بازی امروز را با شکست پشت سر بگذارد ، کار خود را در این دوره از مسابقات تمام شده می‌بیند . این تیم بعد از پیروزی خوبی که مقابل دبا الفجیره در نیمه نهایی جام حذفی به دست آورد ، با روحیه‌ای مناسب و شرایط تیمی عالی رو در روی نماینده ایرانی قرار می‌گیرد .

دیدگاه‌ها