کد خبر : 1511132 | 21 اسفند 1396 ساعت 09:43 | 92.7K بازدید | 0 دیدگاه

با حداقل تغییر نسبت به بازی رفت؛

ترکیب احتمالی استقلال برابر العین

وینفرد شفر تیم خود را با حداقل تغییر نسبت به بازی دور رفت به میدان می فرستد.

ترکیب احتمالی استقلال برابر العین

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی آلمانی استقلال در فرصت کمتر از یک هفته تا دیدار برگشت با العین در تمرینات این تیم نشان داده که تصمیمی برای تغییرات متعدد در ترکیب خود ندارد. البته آبی ها نیمکت قدرتمندی نیز در اختیار ندارند و با مصدومیت چندین بازیکن کلیدی این تیم شفر کار سختی برای تغییرات در جریان بازی دارد.


حسین حسینی در این دیدار نیز دروازه بان اول استقلال خواهد بود. پژمان منتظری جانشین مجید حسینی مصدوم می شود تا این مدافع ملی پوش، تنها تغییر استقلال نسبت به بازی قبل باشد. روزبه چشمی، امید نورافکن و وریا غفوری سه بازیکن دیگر استقلال در سازمان دفاعی هستند.


مثلث میانی استقلال به اندازه ای موفق عمل کرده تا شفر باز هم به باقری، ابراهیمی و جپاروف در مرکز زمین اعتماد کند. اسماعیلی آماده و داریوش شجاعیان نیز دو مهاجم کناری استقلال در این دیدار هستند که در هفته های گذشته فرم بسیار موفقی را تجربه کردند.


تیام سنگالی با عملکرد خوب خود مهاجم اصلی و اول استقلال در لیگ قهرمانان آسیا برابر العین خواهد بود تا همچنان در ترکیب اصلی حضور داشته باشد.


استقلال روی نیمکت سهرابیان، زکی پور، قربانی، بویان، حیدری و انصاری را در اختیار دارد که شفر می تواند در نیمه دوم از آنها استفاده کند.

دیدگاه‌ها