کد خبر : 1511135 | 21 اسفند 1396 ساعت 09:48 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت مهندس ژاوی به ترکیب رقیب پرسپولیس

السد با کاپیتان اسپانیایی مقابل نسف قارشی

جدی ترین رقیب پرسپولیس در گروه C لیگ قهرمانان آسیا در حالی از ازبک ها در خانه پذیرایی می کند که بازگشت کاپیتان اسپانیایی به اردوی تیم موجی از امیدواری را رقم زده است.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز ستاره اسپانیایی و سرشناس السد بعد از هفته ها مصدومیت و دوری از ترکیب السد فردا شب در بازی برگشت با نسف قارشی به ترکیب این تیم قطری باز خواهد گشت تا با حضور این بازیکن خیال مربی پرتغالی از تقویت میانه میدان آسوده شود.


کاپیتان سابق بارسلونا و تیم ملی اسپانیا درحالی بعد از مرتضی پورعلی گنجی دومین مصدوم سرشناس السد در هفته های گذشته بود که با تلاش کادرپزشکی مجوز بازگشت او به تمرینات زودتر از ستاره ایرانی صادر شد تا در آستانه بازی برگشت با نسف قارشی حضور ژاوی در تمرینات امیدواری برای جبران شکست در ازبکستان و قرار گرفتن در صدر جدول را بین طرفداران السد به بالاترین حد برساند.


روزنامه الوطن امروز در گزارشی پیرامون این اتفاق نوشت:« اسوالدو فریرا از بازگشت ژاوی بی نهایت خوشحال خواهد بود، درست مثل سایر عوامل تهاجمی تیم که می توانند با پاس ها و میدان داری ژاوی برای خود موقعیت خلق کنند از جمله بونجاح و حمرون که در غیاب ژاوی در برنامه های تاکتیکی مربی پرتغالی محو شده بودند. البته بازگشت ژاوی می تواند برای حسن الهیدوس دیگر ملی پوش قطری السد هم مهم باشد تا آزادی عمل بیشتری پیدا کند و در امر گلزنی نقش بیشتری به گردن بگیرد».


روزنامه الوطن در ادامه بازگشت سریالی بازیکنان مصدوم به تمرینات السد در این روزهای حساس لیگ قهرمانان را اتفاقی بزرگ برای فریرا پرتغالی قلمداد کرد تا تیمش را برای صعود از گروه و قرار گرفتن در جمع برترین های آسیا تجهیز کند از جمله بازگشت پورعلی گنجی که پیش بینی می شود به زودی شاهد حضور دوباره او در خط دفاع السد باشیم.

 

1289510

دیدگاه‌ها