کد خبر : 1511153 | 21 اسفند 1396 ساعت 11:26 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

یزدانی: گمان نمی کنم از کشتی خسته شده باشی

پیام احساسی پلنگ جویبار برای رسول خادم

نابغه کشتی ایران در متنی از رییس مستعفی فدراسیون کشتی خواست به این فدراسیون بازگردد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که قرار است بعدازظهر امروز مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی تکلیف ریاست این فدراسیون و رسول خادم که ۱۰ روزی از استعفایش می گذرد را مشخص کند؛ همچنان سیل حمایت ها از رییس مستعفی فدراسیون ادامه دارد.


حسن یزدانی در متنی که روی صفحه شخصی خود منتشر کرده و البته توسط کمیسیون ورزشکاران هم منتشر شده، از رسول خادم خواسته که به فدراسیون بازگردد.  

 

1289528


متن نابغه کشتی ایران خطاب به رسول خادم را در ادامه می خوانید: 


آقا رسول، کشتی تو را می خواند!


آسمان کُشتی، این ورزش درد و رنج، تیره و تار گشته، و حال آن این روزها اصلا خوب نیست! دریای کشتی طوفانی گشته و گویا نمی خواهد آرامش را به ساحل خود ببیند!


رسول کشتی که یادآور دلاوری ها و قهرمانی های سال های نه چندان دور و سراسر امید و تلاش و استقامت بود، از خواستگاه خود دور شده است و امواج متلاطم و دریای طوفانی کُشتی، هرلحظه فرزند خود را از ساحل امید دورتر می نماید.


در این اوضاع وانفسا، اما هستند قهرمانانی از جنس درد که چشم امیدشان به خادم کشتی است، همان که پروانه وار به گرد شاگردان خود چون شمع سوخت، اما دم نزد، به کشتی، عشق ورزید، و فداکاری و مقاومت را به فرزندان خود آموخت.


اما آقا رسول، کشتی تو را می خواند! 


ما قهرمانان این سرزمین سربلند، که گنجینه ای از پهلوانان و جوانمردان را به دل تاریخ خود دارد، از اعماق وجودمان تو را می خوانیم، چرا که تو از کشتی هستی و کشتی از تو، 


آقا رسول، گمان نمی داریم که تو از کشتی خسته شده باشی، گمان نمی داریم که تو پرچم را زمین بگذاری که تو از نسل پوریای ولی و رستم دستان هستی، اما باید بدانی که درد تو درد ما نیز هست، دردی از جنس مردم کوچه و بازار، آری کشتی پر از درد است اما نمی داند که دردش را به که بگوید!


رسول خادم بزرگوار بار دیگر بعنوان سربازان این ملت سرافراز از تو بزرگ کشتی می خواهیم که با حضور و وجود خود، بار دیگر خون را در رگ های کشتی جریان دهی، و ما نیز قول می دهیم که در کنار تو و با تو برای این مردم عزیز افتخارآفرین باشیم.

دیدگاه‌ها