کد خبر : 1511176 | 21 اسفند 1396 ساعت 12:03 | 7.8K بازدید | 0 دیدگاه

شاگردان بلماضی، کامل و پرقدرت

رقیب ذوب آهن در اندیشه صعود زودهنگام

شاگردان جمال بلماضی در تیم الدحیل قطر که هفته پیش ششمین قهرمانی خود در لیگ‌ ستارگان را جشن گرفتند ، به دنبال چهارمین برد خود در لیگ قهرمانان آسیا و صعود زودهنگام به مرحله‌ی حذفی هستند .

رقیب ذوب آهن در اندیشه صعود زودهنگام

به گزارش “ ورزش سه “ در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا ، دو تیم الدحیل قطر و لوکوموتیو ازبکستان در تاشکند به مصاف یکدیگر می‌روند . قهرمان قطر با کسب برد و حتی مساوی ، می‌تواند صعود خود به دور بعدی مسابقات را حتمی کند . این تیم هر سه بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته و با صدرنشینی پا به این میدان می‌گذارد . در مقابل ، لوکوموتیو با کسب ۳ امتیاز در رده سوم این گروه قرار دارد . این تیم ازبکی فقط توانسته بازی خود مقابل الوحده را با پیروزی پشت سر بگذارد و دو بازی بعدی خود مقابل ذوب‌آهن و الدحیل را شکست خورده است .


با توجه به همین موضوع ، شاگردان جمال بلماضی برای صعود زودهنگام از این گروه ، به دنبال پیروزی در این زمین هستند و به چیزی جز آن فکر نمی‌کنند . تیم الدحیل ( لخویا ) با برد در این بازی برای پنجمین بار به مرحله حذفی صعود می‌کنند . این تیم در سال‌های ۲۰۱۳ ، ۲۰۱۵ ، ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ به مرحله حذفی راه یافته است که با ناکامی مواجه شده است. اما الدحیل‌ امسال به دنبال کسب قهرمانی در لیگ قهرمان آسیا خواهد بود .


تیم الدحیل در این بازی بدون هیچ محروم و مصدومی با تیم کامل خود وارد میدان خواهد شد . جایی که خط حمله آن‌ها توسط زوج یوسف المساکنی و یوسف العربی تشکیل شده است و پشت سر این دو تائه‌هی کره‌ای ایفا نقش می‌کند . 


در خط هافبک قهرمان قطر کریم بوضیاف ، لوییز مارتین ، معز علی و اسماعیل محمد در کنار هم قرار گرفتند و کمرمند میانی این تیم را مستحکم‌تر از قبل کرده‌اند. محمد موسی ، سلطان برک ، لوکاس مندز و مراد ناجی خط دفاع قدرتمند این تیم را شامل می‌شوند و پشت سر آن‌ها ، کلود امین ؛ دروازبان تیم ملی قطر حضور دارد و‌ نقش ویژه‌ای در به دست آمدن نتایج درخشان الدحیل ، ایفا کرده است .


علیرغم قدرتی که این تیم قطری دارد ، اما باید حواسشان به قدرت و تیزهوشی حریف ازبکستانی باشد . جایی که آن‌ها در بازی رفت با نتیجه ۳ بر ۰ عقب افتادند و در عرض دو دقیقه ۲ گل را جبران کردند و اگر تجربه خط دفاع و دروازه‌بان تیم الدحیل نبود ، گل سوم هم دریافت می‌کردند .


تیم الدحیل قطر هفته گذشته ، ششمین قهرمانی خود در لیگ‌ قطر را جشن گرفت و به همین خاطر با روحیه‌ای مضاعف در این بازی حاضر می‌شود تا با برد در این مسابقه به اولین تیم صعود کننده تبدیل شود . شاگردان جمال بلماضی به دنبال این هستند اشتباهات گذشته خود به خصوص در خط دفاع را تکرار نکنند و با تمرکز و‌ دقت بالا در این بازی ظاهر شوند . مسابقه‌ای که هیچ جای اشتباه برای آن‌ها ندارد و موفقیت در آن باعث خوشبختی می‌شود.


از طرف دیگر هم لوکوموتیو ازبکستان برای جبران بازی رفت و زنده نگه داشتن امید خود برای صعود از گروه ، به احتمال بسیار زیاد ترکیب هجومی را انتخاب می‌کند و فشاری مضاعف بر حریف قطری خود می‌آورد . به خصوص اینکه پیروزی در این بازی ، امید آخر  این تیم ازبکی برای صعود از این گروه خواهد بود .

دیدگاه‌ها