کد خبر : 1511182 | 21 اسفند 1396 ساعت 12:50 | 25.8K بازدید | 0 دیدگاه

خستگی و فشار نمی تواند روی ما تاثیر بگذارد

برانکو: این‌بار می‌خواهیم فینالیست شویم

سرمربی پرسپولیسی ها در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر الوصل امارات در میان خبرنگاران حاضر و درباره شرایط این دیدار و تیم خود به صحبت پرداخت.

برانکو: این‌بار می‌خواهیم فینالیست شویم

به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری خود گفت: سلام عرض می‌کنم خدمت همه. تشکر می‌کنم از میزبانی خوب.   در مدت کوتاهی برای دومین بار با الوصل مواجه می‌شویم. الوصل تیم خوبی است. اما دو شرایط دارد. اگر ببازد حذف می‌شود و اگر ببرد همچنان شانس دارد. الوصل تیم بزرگی در امارات است و بازیکنان باتجربه و جوان خوبی دارد.


او درباره تیم های حاضر در لیگ قهرمانان ادامه داد: در لیگ قهرمانان تیم ضعیف نداریم، اما ما در هدف خود که برد و برد است مصمم هستیم.


سرمربی سرخ ها در رابطه با آمادگی بازیکنان خود برای حضور در دیدار برابر الوصل گفت: بازیکنانم کاملا آماده هستند و در رقابت برای حضور در ترکیب قرار دارند.


برانکو درباره بازی های فشرده و پیاپی پرسپولیسی ها در هفته های اخیر گفت: مدت زیادی است که در فواصل کوتاه بازی‌های متعددی داشتیم. اما افتخار بزرگی است که در این مسابقات حضور داشته باشیم. نه خستگی و نه هیچ فشار دیگری نمی‌تواند روی ما تاثیر بگذارد و با آمادگی کامل به مصاف حریفان می‌رویم.

 


برانکو در پاسخ به این سوال که چرا ۴ روز قبل از بازی در دبی حضور یافتند گفت: اهمیت خاصی برای این بازی قائل شدیم. همینطور آشنایی و هماهنگی برای رژیم تمرینی و غذایی و جوی‌. این یکی از مهمترین بازی‌های ما خواهد بود.


سرمربی پرسپولیس در واکنش به این سوال که لیما به این دیدار رسیده و چه برنامه‌ای برای او خواهد داشت گفت: ما می‌دانستیم که این بازیکن به شرایط بازی برگشته و جزو برترین بازیکنان الوصل محسوب می‌شوند. ما حساب ویژه‌ای روی او باز کردیم و به بازیکنانم سپرده‌ام مراقب او باشند. من بازی‌های لیگ امارات را کاملا دنبال می‌کنم. الوصل تا چند هفته قبل گزینه قهرمانی بود اما در چند هفنه اخیر بدشانسی آوردند.


برانکو در پایان این نشست خبری در خصوص اینکه آیا تیمش همچون فصل گذشته انگیزه صعود به مراحل بالاتر لیگ قهرمانان را دارد گفت: افتخار بزرگی است که فصل گذشته تا نیمه نهایی بالا رفتیم؛ اما اهداف ما پایان ندارد. اما امسال با آمادگی و هدفی که داریم به دنبال این خواهیم بود که تا مرحله نیمه نهایی پیش برویم و در ادامه آن را ارتقا ببخشیم و امیدواریم فینالیست شویم.

دیدگاه‌ها