کد خبر : 1511207 | 21 اسفند 1396 ساعت 15:00 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

استعفای من به خاطر عدم حمایت وزارتخانه است، ‌نه اسراییل

خادم به وزارت ورزش انتقاد کرد و رفت!

رییس مستعفی فدراسیون کشتی با انتقاد از سیاست های وزارت ورزش مجمع فوق العاده را ترک کرد.

خادم به وزارت ورزش انتقاد کرد و رفت!

به گزارش "ورزش سه"، 12 روز از استعفای رسول خادم از ریاست فدراسیون کشتی که باعث وارد شدن یک شوک بزرگ به اهالی این رشته شد، می گذرد. رییس مستعفی با وجود مخالفت وزارت ورزش و اصرار اهالی کشتی راضی به بازگشت نشد و در همین راستا روسای هیات های استانی از وزیر ورزش درخواست کردند تا مجمع فوق العاده تعیین کننده وضعیت کشتی باشد. 


وزارت ورزش هم با توجه به حساسیت وضعیت کشتی در سال پیش رو و نزدیک شدن به روزهای پایانی سال زیر بار برگزاری مجمع رفت. از ساعت 14 امروز و پشت درهای بسته فدراسیون کشتی مجمع فوق العاده با حضور روسای هیات های استانی، محمدرضا داورزنی معاون وزیر و رسول خادم آغاز شد. 


در حالی که به نظر می رسید رسول خادم به بازگشت راضی شده باشد و از امروز کار خود را در فدراسیون از سر بگیرد، او بار دیگر همه را شوکه کرد. 


در ابتدای مجمع رییس مستعفی فدراسیون کشتی تربیون را به دست گرفت و انتقادات تندی را نسبت به وزارت ورزش وارد آورد: «استعفای من به دلیل عدم حمایت وزارت ورزش از کشتی است و فکر می کنم با وجود من کشتی نیز از حمایت وزارت ورزش محروم می شود و این رشته ضربه خواهد خورد. پس بهتر است بروم تا کشتی ضربه نخورد. استعفای من هیچ ارتباطی به مسایل عدم رویارویی کشتی گیران ایرانی با رقبای رژیم اشغالگر قدس ندارد.»


رسول خادم با گفتن این جملات به چهره ای غمگین و ناراحت مجمع فدراسیون را ترک کرد. جالب اینکه دقایقی بعد از خروج رییس مستعفی بیانیه ای از سوی او خطاب به اعضای مجمع قرائت شد. 


«با سلام  و درود به اعضا محترم مجمع فدراسیون کشتی به ویژه روسای محترم هیات کشتی استان ها که یار و یاور کشتی کشور در اجرای برنامه های سنگین و فشرده آن بوده و هستند. در این چندسال شاهد مظلومیت مدیریت کشتی کشور در برابر مواضع ناخوشایند آشکار و پنهان وزارت ورزش و جوانان  نسبت به ورزش ملی کشور  بوده اید. از نظر من مشی و  مرامنامه عملی مدیریت ورزش در کشور به گونه ای است که با روحیات و زوایایی رفتاری دیگر متقاضیان محترم کاندیداتوری فدراسیون کشتی، هماهنگی و همخوانی بیشتری دارد.


حضور من اسباب تحمیل بی مهری های  مضاعفی  بر کشتی خواهد بود. در این چند سال تلاش کردم که از کنار تمامی تنگناهای حاصل از بی توجهی های مدیریت کلان ورزش به کشتی کشور ، با اتکاءبه بزرگی خانواده کشتی  بگذرم. حتی این تلاش را با شرکت مجدد در انتخابات فدراسیون کشتی نیز ادامه دادم. اما خواهران و برادران عزیزم بهتر است دیگر کتمان نکنیم. کشتی به اندازه کافی تنها هست و منصفانه نیست به واسطه تلاش ناموفق آقایان برای همراه کردن فردی چون من که تمامی سلول های وجودش از کشتی است، بیش از این ، آب را به روی کشتی ببندند.


نکته آخر اینکه حضور من در کشتی برای خودم نبوده و نیست. من مدیون کشتی بوده و هستم. هیچ گاه هم از خانواده کشتی جدا نخواهم شد. اجازه بدهیم فردی مسوولیت فدراسیون کشتی را بپذیرد که بتواند با ادبیات و افکار مورد نظر آقایان وزارتی ، فدراسیون را اداره کند. شاید این اتفاق کمی از تنهایی ورزش ملی کشور بکاهد.»


باید دید با توجه به پافشاری رسول خادم بر استعفایش، مجمع فوق العاده چه تصمیمی در قبال ادامه کار او خواهد گرفت. اعضای مجمع که از رفتار رییس فدراسیون شوکه شده اند، باید درباره بازگشت یا قبول استعفای او تصمیم بگیرند. البته سوال اینجاست در صورتی که اعضای مجمع بار دیگر با استعفای خادم مخالفت کنند، او راضی به بازگشت می شود یا خیر.

دیدگاه‌ها