کد خبر : 1511210 | 21 اسفند 1396 ساعت 14:22 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

شب رویایی هندبالیست های ایرانی در بخارست

تیم دینامو موفق شد در دیداری که بازیکنان دو تیم دربی بزرگ بخارست را ایرانی ها تشکیل می دادند برنده بازی شوند.

شب رویایی هندبالیست های ایرانی در بخارست

به گزارش " ورزش سه " از هفته بیست و سوم ناسیونال لیگ رومانی دو تیم قدرتمند دیناموبخارست و استوبخارست که هر دو تیم از ستاره های هندبال ایران بهره میبرند در سالن اختصاصی تیم دیناموبخارست به مصاف یکدیگر رفتند.


در نیمه اول این دیدار تیم میزبان که از حضور پرشور هواداران خود بهره میبرد توانست با پیروزی 17 بر 12 برابر تیم صدر جدولی استوابخارست به رختکن برود ؛ با شروع بازی در نیمه دوم تیم استوابخارست سعی زیادی برای برگشت به بازی انجام داد ولی این دیناموبخارست بود که با انجام یک بازی منسجم و زیبا با حساب قاطع 31 بر 23 به برتری رسید.


برای تیم دیناموبخارست در این دیدار سجاد استکی 7 گل ، الله کرم استکی 3 گل به ثمر رساندند و علیرضا موسوی و سعید حیدری راد به ترتیب در دفاع و دروازه عملکرد فوق العاده ای از خود به جای گذاشتند ، در طرف مقابل نیز محسن باباصفری در زمان حضور خود درون دروازه استوابخارست عملکرد قابل قبولی را از خود به ثبت رساند.


در دیگر دیدار نیز تیم کالاراش که شاهو نصرتی ستاره بغل زن تیم ملی ایران را در اختیار دارد در شب نبود شاهو در ترکیب این تیم به دلیل سرما خوردگی موفق شد با حساب 28 بر 21 از سد تیم واشلوی بگذرد.


در جدول رده بندی ناسیونال لیگ رومانی تیم استوابخارست در صدر قرار دارد و دیناموبخارست و کالاراش به ترتیب در رده های چهارم و هفتم جای دارند.

دیدگاه‌ها