کد خبر : 1511246 | 21 اسفند 1396 ساعت 16:30 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

نتایج نخستین روز از هفته پایانی لیگ بانوان؛

نیاز به معجزه برای گرفتن جام از دست همسایه

تیم های فوتبال شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان در آخرین بازی فصل لیگ بانوان پیروز شدند.

نیاز به معجزه برای گرفتن جام از دست همسایه

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ فوتبال بانوان ایران به ایستگاه پایانی خود رسیده و امروز قرار بود چهار بازی از هفته آخر برگزار شود. پس از اینکه بازی شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان به شکلی عجیب برگزار نشد، لقب مهم ترین بازی امروز به دیدار تیم های شهرداری سیرجان و نماینده فارس تعلق گرفت. سیرجانی ها که شانس قهرمانی داشتند و نسبت به عدم حضور حریف شهرداری بم معترض بودند، با نتیجه 4  بر 3 میزبان خود را شکست دادند و به امتیاز 53 رسیدند.


راهیاب ملل، شگفتی ساز لیگ امسال و تیم سوم جدول هم در خانه همیاری آذربایجان غربی به میدان رفت و ضمن کسب تساوی بدون گل در آخرین بازی خود، رتبه سوم در پایان فصل را برای خود قطعی کرد.


در دیگر بازی امروز هم تیم فوتبال سپاهان در خانه موفق شد 3 بر صفر تیم قعرنشین خیبر خرم آباد را از پیش رو بردارد و با 47 امتیاز در جدول چهارم شود.


فردا هم سه بازی در لیگ بانوان برگزار می شود تا پرونده رقابت های این فصل به طور کامل بسته شود. دیدار جنجالی هفته را شهرداری بم و ذوب آهن اصفهان انجام می دهند. شهرداری بم اگر در این بازی امتیاز بگیرد، عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود خواهد کرد. البته به دلیل بالاتر بودن تفاضل گل این تیم نسبت به همنام سیرجانی، اگر شهرداری بم با اختلاف 2 گل هم مغلوب شود، باز قهرمان لیگ خواهد بود.


در دو بازی دیگر نیز فردا پالایش گاز ایلام میزبان استقلال خوزستان است و آذرخش در پایتخت از پارس جنوبی بوشهر پذیرایی می کند.

دیدگاه‌ها