کد خبر : 1511264 | 21 اسفند 1396 ساعت 18:01 | 17.3K بازدید | 0 دیدگاه

الدحیل ؛ اولین تیم صعود‌کننده به مرحله حذفی

قهرمان زودهنگام فوتبال قطر با پیروزی برابر نماینده ازبکستان تاریخ سازی کرد و دو هفته مانده به پایان مسابقات گروهی ، صعود به مرحله یک هشتم نهایی را جشن گرفت.

الدحیل ؛ اولین تیم صعود‌کننده به مرحله حذفی

به گزارش " ورزش سه " از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا دو تیم الدحیل قطر و لوکوموتیو ازبکستان در تاشکند به مصاف هم رفتند که شاگردان بلماضی در یک بازی دراماتیک با دو گل دقایق پایانی خود حریف را شکست داده تا به عنوان اولین تیم به مرحله یک هشتم آسیا صعود کند . قهرمان حال حاضر قطر ابتدا در دقیقه 34 با گل سنجر رشیدف از حریف خود عقب افتاد اما در نیمه دوم با حملاتی که انجام داد ، در دقیقه نود صاحب ضربه پنالتی شد که یوسف العربی آن را به گل تبدیل کرد . این پایان کار شاگردان بلماضی نبود و آن‌ها باز هم به وسیله العربی در دقیقه 95 به گل رسیدند تا بردی شیرین و خارج از خانه به دست آورند تا با 4 پیروزی پیاپی به عنوان اولین تیم غرب آسیا به مرحله حذفی صعود کنند .


الدحیل قطر باید منتظر بماند تا حریفانش را از گروه B  مسابقات شناسایی کند . در این گروه تیم‌های استقلال تهران ، الریان قطر ، الهلال عربستان و العین امارات حضور دارند که صعود هیچ کدام از این تیم‌ها به مرحله بعد قطعی نشده است .

دیدگاه‌ها