کد خبر : 1511347 | 21 اسفند 1396 ساعت 20:31 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

بنی‌تمیم: حمایت وزارت فقط مالی نباید باشد

خواسته شفاف کشتی از وزارت ورزش

نایب رییس فدراسیون کشتی با بیان اینکه حمایت‌ها از کشتی نباید در حد حرف باشد می گوید وزارت از کشتی به عنوان ورزش اول کشور باید پشتیبانی بیشتری کند.

خواسته شفاف کشتی از وزارت ورزش

به گزارش "ورزش سه"، حمید بنی‌تمیم پس از برگزاری جلسه فوق‌العاده مجمع فدراسیون کشتی گفت: با توجه به مخالفت اعضای مجمع با استعفای رسول خادم او رییس فدراسیون کشتی است. داورزنی نیز در این جلسه بر  حمایت عملی از کشتی تاکید کرد و قول داد 100 درصد بودجه فدراسیون کشتی را تا پایان سال اختصاص دهد.


وی درباره اختلاف نظرها در میزان بودجه اختصاصی وزارت ورزش با فدراسیون کشتی گفت: بودجه فدراسیون کشتی در بخش اول 12 میلیارد تومان و در بخش دیگری نیز 2 میلیارد تومان است که در مجموع بودجه فدراسیون کشتی 14 میلیارد تومان می‌شود. قرار است طی امروز یا فردا مبلغ دیگری نیز از سوی وزارت ورزش تخصیص یابد که با این حساب مجموع واریزی وزارت ورزش به 9 میلیارد تومان می‌رسد. داورزنی هم اعلام کرد تا پایان سال باقی بودجه فدراسیون را اختصاص می‌دهد. یک سری سوتفاهم‌ها در این میان وجود دارد و بر همین اساس نیز داورزنی درخواست کرد مجمع فوق‌آلعاده فدراسیون کشتی برگزار شود تا سوتفاهم‌ها برطرف گردد.


او در پاسخ به این سوال که دقیقا خواسته اهالی و فدراسیون کشتی از ناملایمات چیست افزود: مثلا رییس جمهور با یکی از تیم‌های ملی که افتخار چندانی هم به دست نیاورد وموفقیت چندان بزرگی هم به دست نیاورد دیدار داشت اما با کشتی‌گیران حتی پس از کسب طلای المپیک هم دیدار نداشت. یا رییس اتحادیه جهانی کشتی دو مرتبه به ایران آمد و درخواست دیدار از سوی فدراسیون کشتی مطرح شد اما صورت نگرفت. نمی‌خواهم بگویم مقصر کیست اما رییس فدراسیون جهانی فوتبال وقتی به ایران آمد با رییس جمهور دیدار کرد. نمی‌خواهم بگویم مقصر کیست اما این موضوعات از جمله درخواست‌های اهالی کشتی است. این توقع وجود دارد کشتی به صورت جدی مورد حمایت دولتمردان قرار گیرد.


وی با بیان اینکه به بازگشت خادم امیدوار هستیم می گوید: من به عنوان نایب رییس فدراسیون کشتی کار می‌کنم و شرح وظایف مشخصی دارم. قانون هم مشخص کرده در نبود رییس، نایب رییس امور فدراسیون را در دست گیرد. در حال حاضر خادم سرمربی تیم ملی است و قطعا شورای فنی در اولین جلسه در این خصوص اظهار نظر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها