کد خبر : 1511348 | 21 اسفند 1396 ساعت 21:29 | 13.4K بازدید | 0 دیدگاه

ریچ‌کمپ: امیدوارم این بازگشت به صعود منتهی شود

سرمربی تیم الوحده با ابراز رضایت از نمایش تیمش در دیدار مقابل ذوب آهن ابراز امیدواری کرد نتایج طوری رقم بخورد که در نهایت الوحده به جمع تیم های صعودکننده این تیم ملحق شود.

ریچ‌کمپ: امیدوارم این بازگشت به صعود منتهی شود

به گزارش "ورزش سه"، ریچ کمپ در سالن نشست مطبوعاتی بازی الوحده ـ ذوب آهن در پاسخ به سوال خبرنگار ورزش سه در این باره که چرا این تیم پیش از این نمایش به این خوبی انجام نداده بود گفت: یک مربی تنها می تواند پازل را بچیند و بازیکنان باید بازی را انجام بدهند. ما در این فصل مدام با مشکل مصدومیت بازیکنان مواجه بودیم و هرگز کادر به صورت کامل بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم و همین حالا هم سه بازیکن اصلی ما غیبت دارند. با این حال با رسیدن برخی از بازیکنانمان به شرایط مطلوب حالا تیم بهتری هستیم و امیدواریم بتوانیم هر روز نمایش بهتری نسبت به روز گذشته داشته باشیم.


او در پاسخ به سوال یک خبرنگار اماراتی درباره اینکه آیا شانسی برای صعود تیم خود قائل هست یا نه گفت: من به این موضوع فکر نمی کنم در حال حاضر به بازی بعدی خودمان در لیگ امارات فکر می کنم و بعد از آن هم نوبت به بازی های لیگ قهرمانان آسیا می رسد. امیدوارم نتایج طوری رقم بخورد که الوحده به دور بعدی صعود کند اما ذهن خودم را درگیر این مساله نمی کنم. ما بازی به بازی و 90 دقیقه به 90 دقیقه پیش می رویم و طبعا باتوجه به شکست های دور رفت سرنوشت هم دست ما نیست اما تلاشمان را می کنیم تا بهترین نتیجه را در رقابت های پیش رو بگیریم.


او در پایان مصاحبه اش درباره اینکه چرا الوحده در دور رفت نتایج خوبی نگرفته گفت: بازیکنان الوحده همیشه در لیگ قهرمانان آسیا استرس نتیجه گیری دارند و همیشه در دور برگشت مسابقات نتایج بهتری می گیرند و این اتفاق در سال گذشته نیز رخ داده بود و من امیدوارم به مرور زمان این نقص تیم برطرف شود و ما از ابتدا به عنوان یک تیم بزرگ و مدعی وارد رقابت های آسیایی بشویم.

دیدگاه‌ها