کد خبر : 1511356 | 21 اسفند 1396 ساعت 21:56 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

در دو بازی باقی‌مانده جبران می‌کنیم؛

ابراهیمی: آنالیز العین و خستگی کار ما را سخت کرد

هافبک تیم استقلال تهران معتقد است که امروز آبی پوشان به دلایل مختلف نمایش خوبی برابر العین نداشتند.

ابراهیمی: آنالیز العین و خستگی کار ما را سخت کرد

به گزارش "ورزش سه"، امید ابراهیمی هافبک تدافعی استقلالی ها در پایان بازی و در مورد بازی دفاعی استقلال در نیمه دوم گفت: فکر می کنم امروز نسبت به بازی های قبلی شرایط خوبی نداشتیم. شاید به خاطر خستگی بود و به هر دلیل شرایط بردن بازی را نداشتیم و متاسفانه در روزی که خوب نبودیم، بازی مساوی شد. می توانستیم از تک گل خود دفاع کنیم ولی العین هم تیم خوبی است، اما این نمی تواند توجیه مناسبی باشد. باید در استادیوم خودمان و با این همه هوادار بازی را می بردیم که نشد ولی در دو بازی باقی مانده جبران می کنیم.


ابراهیمی در مورد مصدومیت وریا غفوری و تاثیر این تعویض در شرایط بازی اظهار داشت: شرایط ما مثل بازی قبل نبود و این به صورت کلی بود. این به یک بازیکن یا دو بازیکن مرتبط نمی شد و فکر می کنم به صورت کلی کار تیمی خوبی نداشتیم. فکر می کنم بیشتر به خاطر خستگی بود.


هافبک ملی پوش استقلال در مورد صحبت های مامیچ در کنفرانس خبری که گفته بود، یک سری اطلاعات از استقلال به ما داده شده بود افزود: جاسوس که نیست. تیم ها مربیان خوبی دارند و بازی ها را آنالیز می کنند. ما شش روز پیش با این تیم بازی کرده بودیم. امروز از نظر پرسینگ و کار تیمی به ما فشار آوردند. در بازی رفت اینقدر فشار نمی آوردند و ما راحت تر کار می کردیم. فکر می کنم به خاطر آنالیز خوبی که العینی ها کرده بودند و خستگی ما این نتیجه رقم خورد.

دیدگاه‌ها