کد خبر : 1511362 | 21 اسفند 1396 ساعت 22:09 | 21K بازدید | 0 دیدگاه

نورافکن: اولین بازی بعد از عید را پیروز می‌شویم

مدافع استقلال می گوید انجام بازی های سنگین در هفته های اخیر باعث شده تا بازیکنان این تیم احساس خستگی کنند.

نورافکن: اولین بازی بعد از عید را پیروز می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، امید نورافکن پس از پایان دیدار برابر العین امارات در حضور خبرنگاران گفت: هواداران زیادی آمدند و ما می توانستیم این بازی را به سود خود به پایان برسانیم اما شرایط طوری پیش رفت که بازی مساوی شد به امید خدا اولین بازی خود بعد از عید را با پیروزی پشت سر خواهیم گذاشت.


او ادامه داد: ما امروز خیلی خوب بازی کردیم و چهار پنج موقعیت مسلم گل داشتیم اما نتوانستیم از آنها استفاده کنیم.


وی در پاسخ به سوالی درباره پاداش گرفتن بازیکنان آبی پوش گفت: خداراشکر شرایطمان از نظر پاداش خوب است. آقای افتخاری زحمت زیادی می کشند و انشالله با برتری در دیدار برابر الریان می توانیم پاداش خود را دریافت کنیم.


او درباره افت استقلال در نیمه دوم گفت: همه دیدند که ما هر چهار پنج روز یک بار بازی سختی را به انجام می رسانیم و همین موضوع باعث می شود تا خستگی در این شرایط عادی باشد.


نورافکن ادامه داد: بازی بعدی ما با الریان در آزادی خیلی خیلی حساس است و با پیروزی در آن بازی می توانیم صعودمان را حتمی کنیم.


مدافع استقلالی ها درباره حضور هواداران این تیم در ورزشگاه گفت: خداراشکر می کنیم که این هواداران برای بازی ما آمدند و قطعا اگر به همین ترتیب باشد عربستانی ها هم می توانند به ایران بیایند و بازی با آنها در تهران می تواند به نفع ما باشد.

دیدگاه‌ها