کد خبر : 1511367 | 21 اسفند 1396 ساعت 22:37 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

گروه استقلال دوباره پیچیده شد

آبی‌پوشان در تهران کار را تمام می‌کنند؟

تساوی دو تیم استقلال و العین در روز پیروزی الریان برابر الهلال باز هم معادلات گروه چهارم لیگ قهرمانان را پرابهام کرد.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه چهارم امروز با برگزاری 2 دیدار در کشور ایران و قطر پیگیری شد.

 

در قطر تیم الریان موفق به شکست الهلال شد که پس از تعویض مربی هنوز نتوانسته به شخصیت مورد انتظارش برسد و در تهران نیز شاگردان شفر در خانه مقابل العین امارات به تساوی یک بر یک رضایت دادند.

 

با کسب این نتایج همچنان آبی پوشان پایتخت ایران با 6 امتیاز در صدر قرار دارند ولی هم امتیاز با خود الریانی را می بیند که با پیروزی برابر نماینده عربستان 6 امتیازی شده است.
در رتبه های دوم و سوم نیز العین امارات و الهلال عربستان به ترتیب با 4 و 2 امتیاز قرار دارند.

 

اما برای پیش بینی 2 تیم صعود کننده به مرحله بعد هنوز نمی توان پیش بینی دقیقی داشت و فقط باید به دو بازی پیش روی دو تیم نگاهی داشت.

 

در هفته پنجم این رقابت ها تیم استقلال در ورزشگاه آزادی میزبان الریان قطر خواهد بود و در صورت پیروزی در این مسابقه می تواند کار صعود به مرحله بعد را تا حد زیادی قطعی کند، اما در صورتی که شاگردان شفر نتوانند نتیجه مناسبی در دیدار خانگی برابر نماینده قطر به دست بیاورند، با توجه به نتیجه ای که در دیدار دو تیم العین و الهلال که در قطر برگزار خواهد شد، شرایط این تیم به خطر خواهد افتاد.

 

در آخرین هفته این گروه نیز استقلال باید در کشور عمان برابر الهلال قرار بگیرد. در صورتی که الهلالی ها در دیدار هفته پنجم نتوانند نتیجه مناسبی برابر العین بگیرند، این دیدار برای شاگردان شفر دلخواه خواهد شد ولی اگر آنها موفق به کسب پیروزی برابر العین شوند، روز آخر ، آبی پوشانی ایرانی کار سختی پیش رو خواهند داشت.

 

در مجموع می توان گفت که با توجه به دو بازی باقی مانده، هنوز نمی توان پیش بینی دقیقی از دو تیم صعود کننده داشت ولی قطعا در صورت پیروزی استقلالی ها در برابر الریان قطر که در حال حاضر رقیب مستقیم شاگردان شفر است، آنها می توانند امیدواری زیادی به صعود از این گروه سخت داشته باشند.

 

1289725

 

1289726

دیدگاه‌ها