کد خبر : 1511386 | 21 اسفند 1396 ساعت 23:23 | 29.4K بازدید | 0 دیدگاه

دنی آلوس: خوشحالم فرزندانم علاقه ای به فوتبال ندارند

دنی آلوس، مدافع باتجربه پاری سن ژرمن، فاش کرد که دیگر از فوتبال بازی کردن لذت نمی برد و از اینکه فرزندانش به فوتبال علاقه ندارند، خوشحال است.

دنی آلوس: خوشحالم فرزندانم علاقه ای به فوتبال ندارند

به گزارش "ورزش سه"، دنی آلوس که در طول دوران حرفه ای اش افتخارات زیادی با پیراهن سویا، بارسلونا و یوونتوس به دست آورد، این فصل پیراهن پاری سن ژرمن را به تن کرد اما از اینکه فوتبال بیشتر جنبه اقتصادی پیدا کرده، ناراحت است.

 

او به نشریه برزیلی او ژوگو گفت:" فوتبال آن درخششی که سال ها قبل باعث شد من بخواهم بازیکن فوتبال شوم را از دست داد. امروزه همه چیز روی تجارت تمرکز پیدا کرده و صادقانه بگویم هر بار که به زمین می روم، کمتر لذت می برم. خدا را شکر فرزندانم این ورزش را دوست ندارند.

 

قهرمان نشدن پاری سن ژرمن در چمپیونزلیگ؟ این اتفاقی نیست. من این شرایط را قبلا در تیم ملی برزیل دیده ام. انسجام کلی در تیم وجود ندارد و می توانید این را در بازی ها ببینید.

 

 

1251085

 

 

معتقدم پاری سن ژرمن باشگاهی است که به طور کلی در حال تغییر است و پیش از اینکه بتواند به بلوغ برسد، باز هم ضربه خواهد خورد. مطمئنم که پروسه ای طولانی و پیچیده خواهد بود.

 

نیمار؟ مردم فکر می کنند که او عروسک خیمه شب بازی است اما اینطور نیست. این پسر در حال رشد کردن است. اگر همه چیز خوب پیش می رفت، هیچ کسی به بلوغ نمی رسید."

دیدگاه‌ها