کد خبر : 1511409 | 22 اسفند 1396 ساعت 08:06 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی منچستریونایتد - سویا

دو تیم منچستریونایتد و سویا، امشب در ورزشگاه الدترافورد شهر منچستر به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی منچستریونایتد - سویا

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو در دیدار رفت به نتیجه ای بهتر از 0-0 دست پیدا نکردند و این در حالی بود که سویا بر بازی سوار بود و موقعیت‌های خوبی نیز ایجاد کرد که با درخشش دخیا، این موقعیت‌ها از دست رفت.  پس از آن بازی یونایتد نتایج نسبتا خوبی کسب کرده و روز شنبه نیز موفق شد 2-1 لیورپول را شکست دهد تا با روحیه و انگیزه بسیار بالایی برای این بازی آماده شود. شیاطین سرخ به دنبال صعود به جمع 8 تیم هستند تا بتوانند به رویای کسب جام خود ادامه دهند.

 

 

1289762

 

 

در آن سو سویا روزهای خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و نتایج خوبی در هفته های اخیر کسب نکرده است. در 6 بازی اخیر، آنها 3 پیروزی، 2 شکست و  1 تساوی به دست آورده اند و در بازی آخر خود که روز شنبه برگزار شد، مقابل والنسیا متحمل شکست شدند و از لحاظ روحی وضعیتی مشابه یونایتد نخواهند داشت.

 

دو تیم تا به حال دو بار به مصاف یکدیگر رفته اند که سهم سویا 1 پیروزی بوده و دیگر بازی نیز با تساوی به پایان رسیده و شیاطین سرخ موفق به شکست رقیب اسپانیایی خود نبوده اند. بلیند، هررا، روخو و جونز به علت مصدومیت در این بازی غایب هستند و حضور زلاتان، مارسیال و پوگبا مشخص نیست. در آن سو نیز خسوس ناواس، مهم ترین غایب خواهد بود.

 

ترکیب احتمالی:

 

1289763

دیدگاه‌ها