کد خبر : 1511420 | 22 اسفند 1396 ساعت 08:40 | 7.1K بازدید | 0 دیدگاه

امیدواری ستاره رقیب ذوب‌آهن به قهرمانی در آسیا

بازیکن تیم الدحیل قطر به قهرمانی تیمش در مسابقات جام باشگاه آسیا امید زیادی دارد.

به گزارش "ورزش سه"، تیم الدحیل قطر روز گذشته چهارمین پیروزی متوالی خود در لیگ قهرمانان آسیا را هم مقابل لوکوموتیو ازبکستان جشن گرفت تا صعود خود به دور بعدی این رقابت ها را قطعی کند. الدحیل که چند هفته قبل از پایان لیگ ستارگان قطر جشن قهرمانی در این رقابت‌ها را برگزار کرده، حالا در لیگ قهرمانان آسیا هم 12 امتیازی است و نتایج فوق‌العاده‌ای به دست آورده است. در این شرایط اعضای تیم الدحیل بسیار به قهرمانی در آسیا امیدوار شده‌اند.

 

1289770


یوسف مساکنی بازیکن تیم الدحیل درباره پیروزی تیمش مقابل لوکوموتیو ازبکستان عنوان کرد:‌ ما در طول بازی هرگز ناامید نشدیم و توانستیم نمایش قدرتمندانه و خوبی را داشته باشیم. ما با اقتدار جنگیدیم و با اینکه تا دقایق پایانی با یک گل عقب بودیم، می‌دانستیم که می‌توانیم جبران کنیم و خوشحالیم به هدفمان رسیدیم.


وی افزود: تیم ما همه فاکتورهای لازم برای رقابت در لیگ قهرمانان آسیا را دارد. ما همیشه بازی به بازی جلو می‌رویم؛ اما با توجه به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر و شانسی که برای موفقیت در لیگ قهرمانان داریم، امیدواریم در ادامه راه نیز جلو برویم و بتوانیم به عنوان قهرمانی در مسابقات باشگاهی آسیا برسیم.

دیدگاه‌ها