کد خبر : 1511440 | 22 اسفند 1396 ساعت 09:49 | 8.6K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از سه شکست پیاپی

برگشت ژاوی السد را روبه راه می کند

بازگشت ژاوی به ترکیب به تیم السد می تواند بهترین خبر برای این تیم قطری باشد.

برگشت ژاوی السد را روبه راه می کند

به گزارش" ورزش سه" ژاوی هرناندز ستاره بزرگ و اسپانیایی تیم السد قطر، بعد از مصدومیتی که دچار آن شده بود، می تواند از بازی امروز برابر نسف قارشی تیمش را همراهی کند.

تیم السد امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد شهر دوحه میزبان نسف قارشی ازبکستان است. این یک بازی مهم برای السد است تا بتواند شانس صعودش را افزایش بدهد. جایی که السد رقابت سختی با دو تیم شش امتیازی گروه پرسپولیس و نسف قارشی دارد، جایی که تیم الوصل هم حضور دارد و بدون امتیاز در قعر جدول است.

این بازی اما برای السد می تواند بازی بازگشت ژاوی هم باشد. ژاوی بعد از مصدومیتی که برایش اتفاق افتاده بود آیا این قدرت را دارد تا السد را به روند پیروزی هایش برگرداند؟ ژاوی در بازی برابر الدحیل و در نیمه اول دچار مصدومیت شد و السد آن بازی را 4 بر 3 باخت و شانس قهرمانی را در لیگ از دست داد.  این تیم بعد از آن و بدون ژاوی بازی برابر نسف قارشی  و ام صلال را هم باخت تا این ذهنیت قوت بگیرد که ژاوی نقشی کلیدی در موفقیت های السد دارد و نبودش می تواند با شکست همراه باشد.

 رسانه های قطری با اشاره به اینکه ژاوی نقش ترموستات را در تیم السد دارد، نوشته اند که او با تجربه بالایش می تواند السد را به روند بردهایش برگرداند و حضورش برابر نسف قارشی می تواند شانس این تیم را برای پیروزی افزایش بدهد. مربی کهنه کار تیم السد، ژوسوالدو فریرای پرتغالی امیدوار است ژاوی با تجربه بالا تیم را به سمت پیروزی هدایت کند؛ جایی که این کاپیتان می تواند خیلی از مسایل را تغییر بدهد. ژاوی به نوعی نقش تعلیم دهنده را هم در میانه میدان السد دارد و هافبک های جوان السد را کمک می کند بازی بهتری انجام بدهند. خبر بازگشت ژاوی باعث شده تا تماشاگران امیدوار باشند تیمشان به روند پیروزی هایش برگردد.

دیدگاه‌ها