کد خبر : 1511445 | 22 اسفند 1396 ساعت 09:52 | 21.7K بازدید | 0 دیدگاه

یک تغییر اجباری و بازگشت محمد ایرانپوریان

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل الجزیره

تراکتورسازی امروز به احتمال فراوان با یک تغییر نسبت به بازی رفت با الجزیره بار دیگر مقابل این تیم صف‌آرایی می‌کند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل الجزیره

به گزارش "ورزش سه"، تراکتورسازی بعد از کسب یک امتیاز از 3 بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا حالا آخرین شانس های خود جهت صعود به دور بعدی این رقابت‌ها را در بازی امروز با الجزیره امارات جست و جو می‌کند. با توجه به اینکه دیدار برگشت با الجزیره اولین میزبانی رسمی تراکتورسازان در شهر تبریز است، اعضای این تیم امید دارند هواداران زیادی به ورزشگاه بیایند و با پر کردن استادیوم یادگار امام زمینه برای پیروزی تراکتورسازی فراهم شود. در این شرایط ارطغرول ساغلام سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی هم باید بهترین ترکیب ممکن را به زمین بفرستد تا اولین برد آسیایی برای سرخ‌پوشان به دست آید.


بر اساس تمرینات روزهای گذشته تراکتورسازی مشخص است که ساغلام از روند بازی تیمش در مسابقه رفت با الجزیره راضی است و قصد ندارد که تغییرات زیادی در ترکیب تراکتور بدهد. او اما با یک مشکل عدیده مواجه است که به مصدومیت رضا شربتی برمی‌گردد. مدافع چپ تراکتورسازی در بازی رفت با الجزیره از ناحیه کشاله ران پا دچار مصدومیت شد و 4 هفته باید دوران نقاهت را سپری کند. به همین خاطر شربتی به بازی امروز با الجزیره نمی‌رسد و ساغلام باید فرد دیگری را جایگزین او کند.


آنطور که از شواهد مشخص است در بازی امروز با الجزیره نیز ژوردی آلمیدا دروازه‌بان برزیلی وظیفه حراست از قفس توری تراکتورسازان را برعهده خواهد داشت. 


تغییرات مهمی که ترکیب تراکتورسازی نسبت به بازی رفت با الجزیره خواهد داشت، در خط دفاع رخ خواهد داد. پزشکان تراکتورسازی محمد نادری مصدوم را هرطور شده به بازی امروز رساندند تا او در کنار محمدرضا مهدی زاده زوج مدافعان وسط تیم را تشکیل دهند. محمد ایرانپوریان که در بازی رفت به دلیل دو اخطاره بودن غایب بود و عارف آغاسی جای او در ترکیب اصلی به میدان رفت، امروز به ترکیب برمی‌گردد و در پست دفاع راست بازی می‌کند. با توجه به عملکرد خوب محمد مسلمی‌پور جوان در پست دفاع چپ بعد از تعویض شربتی در بازی گذشته، به احتمال فراوان ساغلام امروز این بازیکن جوان را از ابتدا در ترکیب قرار می‌دهد تا به عنوان مدافع چپ وظایفش را انجام دهد.


ساغلام که در بازی با الجزیره ترکیب تیمش را از 1-3-2-4 به 3-3-4 تغییر داد و به همین خاطر محمد ابراهیمی نیمکت نشین شد، در بازی امروز هم احتمالا همین شیوه را مورد استفاده قرار می‌دهد. بر این اساس مهدی کیانی، مهدی مهدی‌پور و علی طاهران 3 هافبک وسط تراکتورسازی مقابل الجزیره خواهند بود که در این بین کیانی کمی عقب‌تر از دو بازیکن دیگر کار خواهد کرد و وظیفه توپ‌گیری و بازیسازی از عقب زمین را برعهده خواهد داشت.


در این شرایط مثلث هجومی تراکتورسازی را احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و ارسلان مطهری تشکیل می‌دهند که مطهری در راس هرم حضور دارد و پهلوان و اسماعیلی‌فر از چپ و راست به او در حملات اضافه خواهند شد. 


ساغلام با این ترکیب روی نیمکت، بازیکنان باتجربه‌ای مثل محمد ابراهیمی و فرزاد حاتمی را خواهد داشت تا در نیمه دوم در صورت نیاز از آنها بازی بگیرد.

 


ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل الجزیره:


ژوردی آلمیدا، محمد مسلمی‌پور، محمد ایرانپوریان، محمدرضا مهدی‌زاده، محمد نادری، علی طاهران، مهدی کیانی،‌ مهدی مهدی‌پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر و ارسلان مطهری.

دیدگاه‌ها