کد خبر : 1511462 | 22 اسفند 1396 ساعت 10:24 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

با پایان هفته 27ام؛

بیگ فایو (Big Five) لیگ یک تشکیل شد

با پایان رقابت های لیگ یک در هفته 27 ام حالا می توان با اطمینان بیشتری از 5 مدعی لیگ برتری شدن این رقابت ها نام برد.

بیگ فایو (Big Five) لیگ یک تشکیل شد 

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه رقابت های لیگ یک در چارچوب هفته بیست و هفتم برگزار شد و با نتایجی که به دست آمد، همچنان شاگردان محمود فکری در صدر جدول این رقابت ها باقی ماندند؛ البته فاصله این تیم با تیم دوم جدول در صورت پیروزی خونه به خونه مقابل آلومینیوم اراک در بازی عقب افتاده این تیم می تواند به یک امتیاز کاهش پیدا کند.


در سیرجان نفت مسجد سلیمان برابر میزبان خود شکست خورد تا در فاصله 7 هفته مانده تا پایان رقابت ها، شرایط برای حفظ صدرنشینی شاگردان فکری دشوارتر شود.

 

در یکی دیگر از مهم ترین رقابت های هفته ای که گذشت، تیم نساجی مازندران در شیراز با یک گل از سد حریف خود، برق جدید شیراز گذشت تا با کسب دومین پیروزی متوالی بار دیگر به جمع مدعیان بازگردد. 


در ماهشهر اما شاگردان ربیعی با تساوی به کار خود خاتمه دادند، تا دو امتیاز حساس را از دست بدهند.


اما بهترین نتیجه هفته را باید به نام تیم فجرسپاسی شیراز زد، که با پیروزی 7 بر 1 در پرگل ترین بازی فصل برابر راه آهن، حالا دیگر به عنوان مدعی جدی صعود شناخته می شود.


در حال حاضر به ترتیب تیم های نفت مسجد سلیمان، فجرسپاسی، خونه به خونه، بادران و نساجی مازندران به ترتیب با 53، 49، 49، 48 و 47 امتیاز رتبه های اول تا پنجم را در اختیار دارند، تا 5 تیم اصلی مدعی صعود به لیگ برتر یا به اصطلاح Big Five لیگ یک را تشکیل دهند.


البته هنوز یک مسابقه حساس از هفته 27ام باقی مانده و طی آن روز آینده شاگردان اسکوچیچ که روزهای بسیار خوبی را تجربه می کنند، در خانه باید برابر آلومینیوم اراک قرار بگیرند؛ دیدار حساسی که در صورت پیروزی می تواند فاصله آنها را با صدر به یک امتیاز برساند و بیش از هر زمان دیگری آنها را به صعود امیدوار کند.

 

1289791

دیدگاه‌ها