کد خبر : 1511479 | 22 اسفند 1396 ساعت 11:19 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

الهلال، تنها بازنده گروه مرگ

چهار هفته از رقابت های لیگ قهرمانان سپری شده و فینالیست سال قبل هنوز موفق به کسب پیروزی نشده است.

الهلال، تنها بازنده گروه مرگ

به گزارش ورزش سه، رقابت های هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب دیروز آغاز شد. در گروه D این رقابت ها که ملقب به گروه مرگ است و چهار تیم قدرتمند در آن حضور دارند، دیشب تیم های استقلال ایران و العین امارات در ورزشگاه آزادی به تساوی یک یک رسیدند. در دیگر بازی الریان قطر و الهلال عربستان در دوحه با هم روبرو شدند و در پایان این سرخ های قطر بودند که موفق به پیروزی 2 بر یک مقابل آبی پوشان عربستانی شدند.


این شکست برای الهلالی ها بسیار سخت و سرنوشت ساز بود و آنها را یک قدم دیگر به حذف از مرحله گروهی آسیا نزدیک کرد. الهلال که چندماه پیش در فینال لیگ قهرمانان 2017 شرکت کرده بود، حالا در روزهایی که اصلا شرایط خوبی ندارد، خود را در لبه پرتگاه می بیند.

 

یکی از ویژگی های عجیب گروه مرگ امسال آسیا تعداد بالای تساوی های این گروه بوده است. طبیعتا از زمان قرعه کشی می شد حدس زد که تیم های این گروه رقابت زیاد و نزدیکی با هم داشته باشند اما این تعداد نتیجه مساوی در بازی های گروه D دور از انتظار و فراتر از حد معمول بود. در این چهار هفته ای که از مرحله گروهی لیگ قهرمانان سپری شده، 8 بازی برگزار شده و در کمال تعجب 6تای آنها با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. نکته عجیب تر این است که در 2 بازی دیگر این گروه که برنده داشته و به تساوی ختم نشده، پرافتخارترین و بزرگترین باشگاه فوتبال عربستان بازنده مطلق بوده و هر دو بازی را واگذار کرده است. این دو شکست یکی مقابل استقلال ایران بود که منجر به اخراج رامون دیاز از سمت سرمربیگری الهلال شد و دیگری هم شب گذشته مقابل الریان رقم خورد. 

 

باید دید واکنش مدیران باشگاه الهلال به این شکست تاثیرگذار چگونه است و آنها چقدر می خواهند به خوان براون، سرمربی جدید و جوانی که از تیم امید به تیم اصلی الهلال آمده، فرصت بدهند و انتخاب سرمربی بعدی را به چه زمانی دیگر موکول کرده اند.

 

گفتنی است وضعیت الهلال در لیگ هم ایده آل نیست و با شکستی که هفته گذشته مقابل الاتفاق متحمل شدند، الاهلی را در فاصله یک امتیازی خود می بینند و با توجه به دیدار مستقیمی که با این تیم در شهر جده دارند، ممکن است قهرمانی لیگ عربستان را هم از دست بدهند.

دیدگاه‌ها