کد خبر : 1511488 | 22 اسفند 1396 ساعت 11:53 | 97.4K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت مبهم حضور بازیکنان ذوب آهن در تیم ملی 

روزهای پراسترس سه ملی‌پوش فوتبال ایران!

عدم دعوت بازیکنان تیم ذوب‌آهن در جلسات تمرینی تیم‌ملی، وضعیت ملی‌پوشان این تیم را مبهم کرد و به همین دلیل لیست کی‌روش برای دیدار برابر سیرالئون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

روزهای پراسترس سه ملی‌پوش فوتبال ایران! 

به گزارش "ورزش سه"، رشید مظاهری، مرتضی تبریزی و اکبر ایمانی سه بازیکن تیم ذوب آهن اصفهان هستند که به عنوان نفرات مورد نظر کی روش تمامی اردوهای یک ساله اخیر تیم ملی را پشت سر گذاشتند؛ اما از حدود دو ماه پیش، به طرز مشکوکی نام این سه بازیکن از لیست تیم ملی کنار گذاشته شد تا مشخص شود رفتاری برخلاف نظر کی روش از سوی کسی سر زده و او نیز ملی پوشان اصفهانی را خط زد!


موضوع کنار رفتن این سه بازیکن از لیست تیم ملی از سوی هیچ یک از مسئولان فدراسیون فوتبال تایید نشده و فشردگی بازی های ذوب آهن در لیگ قهرمانان و لیگ برتر، دستاویزی شد تا عنوان شود برای فشار کمتر به بازیکنان این تیم که یکی از نماینده های ایران در آسیا محسوب می شود، در جلسات ریکاوری از این بازیکنان استفاده نمی شود. 


البته از زمانی که ابهام در وضعیت ملی پوشان تیم ذوب آهن آغاز شد، هیچ لیستی برای تیم ملی اعلام نشد؛ اما بنا به سنت ماه های اخیر کارلوس کی روش پس از بازی های هر هفته ملی پوشان خود را به مرکز pec می رساندند تا در تمرینات ریکاوری مورد نظر مرد پرتغالی حضور پیدا کنند که در این میان سه بازیکن تیم ذوب آهن پس از حضور ممتد در این تمرینات هفتگی، به ناگاه دعوتی از خود برای ادامه حضور ندیدند. 


این وضعیت بازیکنان ذوب آهن و ابهام در دعوت از آنها باعث شده تا لیست بازیکنان مورد نظر کی روش برای دیدار برابر سیرالئون، یکی از مهمترین لیست های تیم ملی باشد. دروازه بان، هافبک و مهاجم ذوبی ها این روزها را بیشتر از هر زمان دیگری در تب و تاب هستند و ذهن خود را درگیر این موضوع می بینند؛ موضوعی که از اهمیت ویژه ای برای هر کدام از آنها برخوردار است و حتی می تواند آینده ورزشی آنها را دستخوش تغییراتی اساسی کند. این در حالیست که حداقل دو نفر از این سه بازیکن در صورت ادامه شرایط قبلی می توانند در لیست نهایی کی روش برای حضور در جام جهانی نیز قرار داشته باشند. 


رشید مظاهری در حال حاضر یکی از آماده ترین دروازه بان های فوتبال ایران است و قطعا یکی از عوامل مهم موفقیت ذوبی ها در دور برگشت رقابت های لیگ برتر محسوب می شود. او حتی در دیداری آسیایی که سه بار دروازه خود را باز شده می بیند، آنقدر واکنش های به موقع و فوق العاده از خود به نمایش می گذارد که همگان او را مانع اصلی برای رسیدن به یک شکست تاریخی ببینند. رشید از نظر تعدد سیو در دیدارهای لیگ قهرمانان آسیا، در حال حاضر صدرنشین گلرهای حاضر در این رقابت ها محسوب می شود. 


اکبر ایمانی پس از درخشش در پدیده راهی تیم ملی شد و با ادامه بازی های خوب خود در ذوب آهن توانست حضور خود در اردوهای تیم ملی را تثبیت کند و حتی در همین مدت زمان کوتاه دو بار برای تیم ملی به میدان برود. 


مرتضی تبریزی نیز این روزها در اوج آمادگی به سر می برد. کاپیتان سوم ذوبی ها که در دور برگشت توانست به بهترین فرم خود برسد، 11 بار برای سبزپوشان در لیگ گلزنی کرده و در لیگ قهرمانان آسیا نیز 3 بار برای اصفهانی شادی آفرین بوده تا نشان دهد یکی از آماده ترین دوران های خود را پشت سر می گذارد. 


به هرحال باید یکی، دو روز دیگر صبر کرد و دید نامی از بازیکنان تیم ذوب آهن وارد لیست اخیر کارلوس کی روش خواهد شد یا خیر. بازیکنانی که این روزها یکی از بهترین های لیگ محسوب می شوند و قطع یکباره حضور آنها در تیم ملی یکی از عجیب ترین اتفاقاتی بود که در ماه های اخیر افتاد. اتفاقی که در صورت ادامه دار بودن می تواند علتی داشته باشد و آن نیز به طور مستقیم به سرمربی تیم ملی برمی گردد. به دلیل اینکه هر سه ملی پوش ذوبی ها به طور ناگهانی بایکوت شدند می توان عصبانیت کارلوس کی روش از تیم ذوب آهن را به دلایلی مبهم، عامل اصلی آن دانست.

دیدگاه‌ها