کد خبر : 1511494 | 22 اسفند 1396 ساعت 12:12 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

سیوهای پرتعداد برای حسینی کلین شیت نداشت

دروازه بان اول استقلالی ها در دیدار با العین باز هم نتوانست کلین شیت کند.

سیوهای پرتعداد برای حسینی کلین شیت نداشت

به گزارش "ورزش سه"، سید حسین حسینی در دیدار با العین نیز دروازه بان استقلال شد تا سال برای او به شکل مناسبی به پایان برسد. حسینی در این دیدار 5 سیو داشت اما با این وجود در دیدار با العین باز هم برای چهارمین بازی متوالی نتوانست کلین شیت کند تا باز هم در یک بازی بزرگ، با استقلال به برتری نرسد.


از زمان حضور شفر در استقلال، استقلال 7 بازی کلیدی و حساس را سپری کرده است. دو دیدار رفت و برگشت با پرسپولیس، العین در کنار دیدار با الریان قطر، الهلال عربستان و نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی مسابقات کلیدی بودند که شفر در آنها از دو دروازه بان خود استفاده کرده است.

 


استقلال در دیدار رفت و برگشت با العین، دیدار رفت با الریان و دیدار رفت با پرسپولیس از حسینی استفاده کرد که سه مساوی و یک شکست در کنار 6 گل خورده و صفر کلین شیت برای حسینی ثبت شد.

 


از سوی دیگر مهدی رحمتی در دیدار با نفت آبادان در نیمه نهایی جام حذفی، دیدار با پرسپولیس در دور برگشت لیگ قهرمانان و دیدار با العین درون دروازه استقلال ایستاد و آبی ها 3 برد کسب کردند و رحمتی با دو کلین شیت و یک گل خورده کارنامه موفقی داشت.


بررسی کارنامه این دو دروازه بان نشان می دهد که حسینی با وجود آمادگی بالا و البته نمایش قابل قبول در بازی های استقلال، هنوز به تجربه بیشتری برای تبدیل شدن به یک دروازه بان بزرگ نیاز دارد؛ چراکه او در کنار سیوهای درخشان، گل هایی که دریافت کرده است که نشان می دهد هنوز راهی طولانی تا تبدیل شدن به یک دروازه بان بزرگ دارد.


(عکس علیرضا کرمی)

دیدگاه‌ها