کد خبر : 1511496 | 22 اسفند 1396 ساعت 12:22 | 4.3K بازدید | 0 دیدگاه

جشن عاطفه ها با حضور ورزشکاران و هنرمندان

محمد محمودی قهرمان ٤ دوره المپیک است که این روزها بیشتر از آنکه او را به خاطر ورزش و افتخاراتش بشناسند، برای کارهای خیری که در میان مردم انجام می دهد به نیکی می شناسند.

محمودی که پدر معنوی ٣هزار خانواده ایتام که ٣٠٠ خانواده آنها زندانی هستند، است و در کل ١١ هزار نفر را تحت پوشش بیت الایتام خودش قرار داده است با کمک دوستان ورزشی و هنری اش هرساله مراسمی را تحت عنوان جشن عاطفه ها برگزار می کند و امسال هم در آخرین جمعه سال  این مراسم با حضور گسترده مردم و ورزشکاران و اهالی هنری برگزار می شود.


محمد محمودی در مصاحبه با "ورزش سه" می گوید: شاید نباید این جمله را بگویم ولی وقتی یک مرد غم دارد یک کوه درد دارد و درد من برای این بچه ها است که در انتهای سال دوست دارم خنده را روی لبهایشان ببینم این بچه هایی که می توانند آینده این مرز و بوم باشند و هرکدام برای خودشان روزی کسی شوند و افتخار برای کشورمان کسب کنند. خوشبختانه امیدم مثل همیشه به خداست و امیدوارم در مراسم جمعه که در بیت الایتام ورزشکاران شهر ری برگزار می شود، دوستان خوبم مثل همیشه حضور به هم رسانند تا باعث خوشحالی این فرزندان خدا بشوند.


مراسم از صبح جمعه 25 اسفند، ساعت ٩صبح برگزار می شود و ایمان دارم که پهلوانان و عیاران با حضورشان باعث دلگرمی این خانواده ها  می شوند.

 

1289812

دیدگاه‌ها