کد خبر : 1511497 | 22 اسفند 1396 ساعت 12:21 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

نفس مدعیان پشت سر نفت و پاداش؛

توقف صدرنشین جدول لیگ و آقای گلی!

تیم صدرنشین لیگ دسته اول و آقای گل این رقابت‌ها هر دو در بدشانسی موفقیت قرار دارند و چند هفته‌ای است که نتوانستند فروغ نیم فصل اول را داشته باشند.

توقف صدرنشین جدول لیگ و آقای گلی!

به گزارش ورزش سه، فرشید پاداش مهاجم تیم فوتبال شهرداری ماهشهر که با 13 گل در صدر جدول آقای گلی رقابت‌های لیگ دسته اول قرار دارد 7 هفته‌ای است که نتوانست این عدد را جابجا کند و در مقابل نفت‌مسجدسلیمان تیم صدرنشین جدول لیگ یک هم با چنین معضل مواجه است. 


نیم فصل دوم لیگ یک با تحولاتی بزرگ آغاز شده و در ادامه شگفتی‌هایی را شاهد هستیم که شاید کمتر طی این مدت با آن روبه‌رو شده باشیم، درجا زدن تیم صدرنشین و صدرنشین آقای گل  لیگ آن هم در حالی که هم نفت‌مسجدسلیمان و هم فرشید پاداش در نیم فصل اول با نتایج و گلزنی‌های دور از تصور خیلی خوب خوش درخشیده‌اند. اما در نیم فصل دوم انگار یک سرعت‌گیر در مسیر موفقیت آنها قرار گرفته و آنها دیگر نمی‌توانند آن فروغ ابتدای فصل را داشته باشند.


فرشید پاداش در نیم فصل دوم تنها 3 گل آن هم در دو بازی برای تیمش به ثمر رسانده است و نفت‌مسجدسلیمان هم در 10 بازی گذشته تنها 15 امتیاز کسب کرده است و این آمار خوبی نه برای پاداش و نه برای نفت به حساب می‌آید و حالا هم نفت مسجد سلیمان و هم پاداش از سوی سایر مدعیان تحت فشار قرار دارند.


در حال حاضر شاهین مجیدی بازیکن فجرسپاسی با 11 گل، نزدیکترین تعقیب‌کننده به پاداش است و پشت سر او اویس کرد جهان از ایران جوان بوشهر و شاهین شفیعی از اکسین با 11 گل قرار دارند. ضمن اینکه روح الله باقری مهاجم آماده خونه به خونه نیز با 9 گل در تعقیب این مدعیان است.


در جدول رده بندی لیگ نیز روز به روز شرایط پیچیده تر و حساس تر می شود؛ خونه به خونه در صورت پیروزی برابر آلومینیوم می تواند به یک امتیازی نفت مسجد سلیمان برسد و سایر مدعیان نیز با تمام تلاش خود در تعقیب این تیم هستند.


در نهایت باید منتظر 6 هفته پایانی و واکنش نفت مسجد سلیمان و همینطور فرشید پاداش به اتفاقاتی باشیم که موقعیت آنها را به شدت به خطر انداخته است.

دیدگاه‌ها