کد خبر : 1511499 | 22 اسفند 1396 ساعت 12:26 | 16.1K بازدید | 0 دیدگاه

در صورت پیروزی در بازی معوقه

خونه‌به‌خونه صدرنشین نیم فصل دوم لیگ یک

تیم فوتبال خونه‌به‌خونه در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست‌وهفتم، صدرنشین نیم فصل دوم لقب خواهد گرفت.

خونه‌به‌خونه صدرنشین نیم فصل دوم لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های خونه‌به‌خونه، فجرسپاسی و گل‌گهر سیرجان به ترتیب تیم‌های اول، دوم و سوم نیم فصل دوم هستند. این سه تیم با تغییر و تحول بسیار در جذب بازیکن و کادرفنی در نیم فصل دوم توانستند اوج بگیرند تا اکنون جزو بهترین‌های لیگ قرار داشته باشند و با امتیازاتی که کسب کردند، بتوانند جایگاه خود را از رده ای که در نیم فصل اول قرار داشتند، به جایگاه مناسب‌تری ارتقا بدهند. 


البته بابلی‌ها هنوز یک بازی معوقه دارند و در صورتی که نتیجه این بازی با پیروزی آنها پایان یابد، این روند به ترتیبی که اعلام شد خواهد بود؛ در غیر اینصورت این فجرسپاسی است که با کسب 21 امتیاز از 10 بازی گذشته رتبه اول را کسب خواهد کرد؛ سپس خونه‌به‌خونه با 20 امتیازی که تاکنون در نیم فصل دوم به دست آورده در رتبه دوم و گل‌گهر سیرجان هم با 19 امتیاز از 10 بازی در رده سوم جدول رده‌بندی نیم فصل دوم قرار خواهد گرفت. 


اما در طرف مقابل و در صورتی که خونه‌به‌خونه در این بازی برنده میدان باشد با کسب 23 امتیاز همانطور که گفته شد در صدرجدول تیم‌های نیم فصل دوم قرار خواهد گرفت.


شاگردان دراگان اسکوچیچ این روزها در رده سوم جدول رده بندی لیگ دسته اول قرار دارند و یکی از اصلی ترین مدعیان برای حضور در لیگ برتر محسوب می شوند.

دیدگاه‌ها