کد خبر : 1511501 | 22 اسفند 1396 ساعت 12:24 | 17.1K بازدید | 0 دیدگاه

رحمتی هم فوق العاده است اما شفر تصمیم می گیرد

عنایتی: بازی با الریان بازی مرگ و زندگی است

کاپیتان سابق استقلال می گوید این تیم در بازی دیشب برابر الریان، به خوبی بازی های گذشته اش نبود.

عنایتی: بازی با الریان بازی مرگ و زندگی است

رضا عنایتی در این باره به ورزش سه گفت: قبول کنیم استقلال دیروز نسبت به بازی های گذشته چندان خوب نبود و انتظارات از این تیم بیشتر بود. با جوی که در استادیوم به راه افتاده بود، استقلال می توانست بهتر بازی کند؛ اما با شرایطی که استقلال دارد، انشاالله بازی به بازی شرایط بهتر می شود.


او در مورد حضور تیام در استقلال می گوید: تیام می تواند فشار را از روی تیم بردارد. او در کنار این که گلزنی را خوب بلد است و به خوبی در کانال ها قرار می گیرد، اصلا توپ را سریع رد نمی کند و سعی می کند توپ را نگه دارد تا وینگرهای چپ و راست به حملات اضافه شوند. امیدوارم مصدومیت او جدی نباشد و بتواند کمک کند چون نبود تیام در بازی های بعدی به استقلال ضربه می زند.


سرمربی سابق سیاه جامگان در مورد شرایط استقلال برای صعود می گوید: شرایط سخت است ولی بازی حیاتی، بازی با الریان در آزادی است و باید استقلال پیروز شود تا کارش به اما و اگر نکشد. 


عنایتی در مورد شرایط بد خط دفاع استقلال در بازی با العین می گوید: نبود مجید حسینی و رفتن روزبه چشمی به عقب انسجام دفاعی استقلال را به هم ریخت. پژمان فوق العاده با کیفیت است ولی او از مصدومیت برگشته و شرایط خوبی نداشت.  از نظر من روزبه باید به خط هافبک برگردد چون در این خط کارآیی اش بسیار بیشتر است.


او در مورد حضور 2 دروازه بان آماده در استقلال می گوید: باید ببینیم کادرفنی چه خواسته ای از یک بازیکن دارد. دو دروازه بان در حد فوق العاده در استقلال هستند ولی تصمیم با شفر است و مهم خواسته او از بازیکنش است. تصمیم گیرنده شفر است ولی رحمتی در شرایط فوق العاده ای قرار دارد. من خودم اگر سرمربی باشم، باید در تمرین ها باشم و برحسب نیاز تیمم دروازه بان را انتخاب می کنم.


هافبک سابق استقلال در پایان گفت: از هواداران تشکر می کنم. قبل از بازی نگران بودم چون جوسازی شده بود ولی همه دیدند این تعداد تماشاگر آمدند و  همه چیز به خیر و خوشی تمام شد. واقعا از فهم بالای هواداران استقلال باید تشکر کرد.

دیدگاه‌ها