کد خبر : 1511631 | 22 اسفند 1396 ساعت 20:15 | 63.7K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: قطعا به دور بعد صعود کرده‌ایم

سرمربی پرسپولیس بعد از برد یک بر صفر تیمش مقابل الوصل در نشست خبری حاضر شد.

برانکو: قطعا به دور بعد صعود کرده‌ایم

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس با تک کمال الدین کامیابی نیا الوصل امارات را از پیش رو برداشت تا سال 96 را با برد به اتمام برساند. برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس بعد از این بازی در نشست خبری حاضر شد و گفت: بازی سختی بود و قدم مهمی برداشتیم و این را به عنوان یک عیدی در سال نو در نظر می گیریم. بازی خیلی سختی بود و خوشحالم که صعودمان را تقریبا قطعی کردیم. این یک برد بسیار پراهمیت برای پایان سال بود.


برانکو در‌‌ پاسخ به سوالی در خصوص کیفیت الوصل و نحوه نمایش آنها گفت: الوصل به نظرم شاید بهترین تیم امارات باید نام بگیرد؛ اما در نیم فصل نتوانست نتایج خوبی بگیرد؛ مصدومیت و محرومیت باعث این شده است. ما بازی های زیادی از آنها دیدیم. آنها بعد از سال‌ها به لیگ قهرمانان راه یافتند و شاید این تجربه کم باعث ناکامی‌شان شد. آنها برابر ما خیلی خوب بازی کردند و جلوی السد هم باید به برتری می‌رسیدند.

 


وی افزود: صد درصد به دور بعد صعود کردیم؛ اما به یک امتیاز برای نهایی شدن آن نیاز داریم. تجربه‌ای که دارم به ما می‌گوید که ۹ امتیاز کافی است؛ اما یک امتیاز دیگر برای نهایی شدن آن کافی است.


سرمربی پرسپولیس گفت: امیدوارم هدیه خوبی به مردم ایران داده باشیم. همچنین اینکه به دور بعد صعود کردیم. بهترین ها را برای مردم آرزو می‌کنم. سال نو را نیز به مردم ایران تبریک می‌گویم.

دیدگاه‌ها