کد خبر : 1511652 | 23 اسفند 1396 ساعت 00:30 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

مولر: شرایط هاینکس تاثیری روی بایرن ندارد

توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، تاکید کرد که عدم قطعیت در مورد آینده یوپ هاینکس، تاثیری روی کیفیت بازی های باواریایی ها نخواهد گذاشت.

مولر: شرایط هاینکس تاثیری روی بایرن ندارد

به گزارش "ورزش سه"، هاینکس که در سال 2013 اعلام بازنشستگی کرده بود، در تابستان گذشته و با اخراج کارلو آنچلوتی، بار دیگر هدایت بایرن را برعهده گرفت. این مربی 72 ساله تا پایان این فصل با بایرن قرارداد دارد و مشخص نیست فصل بعد هم روی نیمکت این تیم خواهد نشست یا خیر.

 

مولر که در غیاب مانوئل نویر مصدوم، به کاپیتان اول بایرن تبدیل شده، با ابراز رضایت از کار زیر نظر هاینکس، تاکید کرد که ابهام در مورد آینده این مربی، تاثیری روی عملکرد تیمش ندارد.

 

او به خبرنگاران گفت:" آنچه هاینکس را به یک مربی ویژه تبدیل کرده، جدیت او در کار است؛ آنطور که با ما صحبت می کند و آنچه که از ما می خواهد.

 

 

1286302

 

او شیوه فوق العاده ای دارد. اگر بخواهم آن را با ماهیچه ها مقایسه کنم، او هم می تواند کشش داشته باشد و هم استراحت. او از ما انتظار دارد؛ اما در عین حال شوخی می کند، جوک تعریف می کند و ما می خندیم.

 

او در زمین به ما آزادی می دهد و در عین حال از ما انتظار نظم و انگیزه دارد. او این کار را با جدیتی که فوق العاده است، انجام می دهد.

 

البته همه ما با عدم قطعیت در مورد رفتن یا ماندن او روبرو هستیم. با این وجود، ما کاملا روی شرایط فعلی خودمان تمرکز داریم.

 

اگر بخواهیم به کمی دورتر فکر کنیم، بعد از پایان فصل، جام جهانی را داریم. اما فصل باشگاهی بعد خیلی دور است؛ بنابراین خیلی به آن فکر نمی کنیم."

دیدگاه‌ها