کد خبر : 1511668 | 23 اسفند 1396 ساعت 08:42 | 44.6K بازدید | 0 دیدگاه

فریم به فریم با درگیری شجاع و لیما که به خیر گذشت!

شجاع خلیل زاده و فابیو لیما ستاره تیم الوصل در طول 90 دقیقه درگیری های بسیاری داشتند که در نهایت ختم به خیر شد.

به گزارش "ورزش سه"، لیما سرانجام به این بازی رسید تا مرد اول الوصل در حملات باشد.  پرسپولیسی ها او را به خوبی مهار کردند؛ اما این ستاره برزیلی بارها به شکل فیزیکی با مدافعان پرسپولیس درگیری هایی داشت که عمده آن ها با شجاع خلیل زاده بود.

 

خلیل زاده و لیما به شکل فوتبالی دوئل و تقابل هایی داشتند که اکثرا با پیروزی مدافع پرسپولیس تمام شدند و در واقع شجاع اجازه نمایش توانایی را به این بازیکن تکنیکی نداد.

 

اما در دیدار دیشب، این دو درگیری فیزیکی نیز باهم داشتند که اگر دخالت دیگر بازیکنان نبود، شاید منجر به جنجالی بزرگ می شد. پس از تکل خطرناک و خشن بازیکن الوصل، شجاع به او اعتراض کرد که با دخالت کاپیتان الوصل همراه بود و درگیری ها شدت یافتند اما حضور بازیکنان دو تیم و داور مسابقه این غائله را خواباند.

 

البته این تنها درگیری فیزیکی این بازی نبود. وقتی توپ در زمین پرسپولیس جریان داشت، لیما معتقد بود که شجاع با آرنج ضربه هایی به او می زند!

 

در نیمه دوم این مسابقه نیز خلیل زاده چند بار به فابیو لیما گفت «استاپ، استاپ (ساکت باش)»! که با واکنش بازیکن الوصل همراه بود و او چند بار روی دست شجاع زد!

 

الوصل از این رقابت ها حذف شد؛ اما باتوجه به جایگاهشان در لیگ امارات، آن ها این فرصت را دارند که در لیگ قهرمانان 2019 نیز حضور داشته باشند و شاید همگروهی الوصل با پرسپولیس، اتفاقی جذاب باشد چرا که ادامه دوئل شجاع - لیما را در پی خواهد داشت.

 

عکس: امیرحسین خیرخواه-امارات

 

 

 

 

 

 

دیدگاه‌ها