کد خبر : 1511670 | 23 اسفند 1396 ساعت 09:32 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

مونتلا: بازیکنانم بهترین بازی عمرشان را انجام دادند

وینچنزو مونتلا، سرمربی سویا معتقد است که برخی بازیکنانش در دیدار شب گذشته مقابل یونایتد، بهترین بازی عمرشان را به نمایش گذاشتند.

مونتلا: بازیکنانم بهترین بازی عمرشان را انجام دادند

به گزارش "ورزش سه"، پس از تساوی بدون گل در دیدار رفت، یونایتد و سویا شب گذشته دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ را برگزار کردند.  سویا موفق شد با بهره گیری از تاکتیک‌های مونتلا، دو گل به یونایتد بزند و این تیم را حذف کند و برای اولین بار پس از سال 1958، به جمع 8 تیم برتر اروپا صعود کند.

 

 

1290015

 

 

پس از بازی مونتلا گفت:" خیلی خوشحالم، خیلی خوشحالم! فوق العاده بود و ما توانستیم در این ورزشگاه استثنایی پیروز شده و پس از 60 سال به یک چهارم نهایی برسیم. من بازیکنان فوق العاده ای دارم که روح و قلب سویا در آنها نفوذ کرده است. همه بازیکنان فوق العاده بودند و بهترین بازی عمرشان را انجام دادند. هر چند در نیمه اول گلزنی نکردیم ولی نمایش خوبی به اجرا گذاشتیم. به نظرم توپ و میدان در اختیار ما بود و به آنها فرصت کمی دادیم که به دروازه ما نزدیک شوند.

 

در نیمه دوم من از عملکرد بن یدر که بازی را به نفع ما برگرداند و تفاوت‌ها را رقم زد، خیلی خوشحالم. او تعیین کننده بود و روی دو موقعیتی که داشت، ضربه آخر را عالی زد."

دیدگاه‌ها