کد خبر : 1511680 | 23 اسفند 1396 ساعت 09:53 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی بارسلونا - چلسی

دو تیم بارسلونا و چلسی، امشب آخرین دیدار مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ را برگزار خواهند کرد.

پیش بازی بارسلونا - چلسی

به گزارش "ورزش سه"، آخرین دیدار این مرحله از رقابت‌های اروپایی، امشب بین دو تیم بارسا و چلسی برگزار خواهد شد تا تکلیف تیم‌های صعود کننده به جمع 8 تیم برتر اروپا مشخص شود. شاگردان والورده فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و شانس کسب سه گانه دارند. آنها در لالیگا اختلافی 8 امتیازی با تیم دوم ایجاد کرده اند و با خیال راحت در حال پیشتازی هستند. در کوپا دل ری نیز به فینال رقابت‌ها رسیده اند و حالا نوبت چمپیونزلیگ است که به هشت تیم برتر اروپا برسند.

 

 

1290022

 

 

آبی اناری ها در دیدار رفت در استمفوردبریج، با نتیجه 1-1 مقابل چلسی متوقف شدند و حالا در خانه به دنبال کسب پیروزی و صعود از این مرحله هستند.

 

در آن سو چلسی فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذارد و اوضاع به کام شاگردان کونته پیش نمی‌رود. آنها در لیگ در رده پنجم قرار گرفته اند و با تیم چهارم و کسب سهمیه فاصله گرفته اند. در حقیقت تنها امید کونته به این رقابت‌هاست که مطمئنا کار آسانی پیش رویش نخواهد بود.

 

با این حال، در 6 تقابل اخیر دو تیم، 1 پیروزی برای چلسی و 5 تساوی به دست آمده و بارسا موفق به کسب پیروزی مقابل چلسی نشده است. کوتینیو بزرگترین غایب این بازی است و حضور سرجی روبرتو، اینیستا، سمدو، سوارز و سمپر هنوز مشخص نیست. در آن سو، باکایوکو، لوئیز و بارکلی نیز احتمالا به این بازی نخواهند رسید.

 

ترکیب احتمالی:

 

1290024

دیدگاه‌ها