کد خبر : 1511683 | 23 اسفند 1396 ساعت 09:47 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

حکومت پرچم های سرخ در زعبیل

میزبانی پرسپولیس در قلب دبی

پرسپولیس در روزی که در دبی میهمان الوصل بود، در طول نود دقیقه احساس غریبی نکرد؛ چرا که تعداد تماشاگرانش بیشتر از میزبان بودند.

به گزارش " ورزش سه" پرسپولیس در ورزشگاه زعبیل، به هیچ وجه میهمان نبود. 80 درصد جمعیت ورزشگاه را شب گذشته کسانی تشکیل می دادند که پرچم های سرخ به دست داشتند و آمده بودند تا نماینده ایران را برای پیروزی تشویق کنند.


پرسپولیس در چهارمین بازی هفته احساس غریبی نکرد. آن ها در ورزشگاهی بازی می کردند که تعداد ایرانی ها از اماراتی در آن بیشتر بود. البته الوصل از سه بازی قبلی اش هیچ امتیازی به دست نیاورده بود و امیدی برای صعود نداشت؛ ولی از طرفی این آخرین شانس این تیم برای بقا در گروه و مسابقات نیز به شمار می آمد؛ اما نکته جالب حضور پرتعداد تماشاگران ایرانی بود که در میان آن ها کسانی هم بودند که علاقمند به پرسپولیس نبوده و طرفدار دیگر تیم ها بودند اما برای پیروزی نماینده ایران به ورزشگاه آمده بودند.


جمعیت ایرانی حاضر در ورزشگاه در طول نود دقیقه به شدت پرسپولیس را تشویق کرده و در کسب این سه امتیاز نقش مهمی ایفا کردند. صدای تشویق تماشاگران ایرانی صدای غالب ورزشگاه در بازی شب گذشته بود.

 

عکس: سجاد ایمانیان

 

دیدگاه‌ها