کد خبر : 1511699 | 23 اسفند 1396 ساعت 10:18 | 41.1K بازدید | 0 دیدگاه

تاکید کی‌روش روی هافبک دفاعی؛ 4 نفر بدون عزت‌اللهی!

سرمربی تیم ملی فوتبال برای اردوی پیش رو از 4 بازیکن که پست شان هافبک تدافعی است، دعوت کرد.

تاکید کی‌روش روی هافبک دفاعی؛ 4 نفر بدون عزت‌اللهی!

به گزارش "ورزش‌سه"،  لیست 22 نفره تیم ملی فوتبال برای دیدار دوستانه با سیرالئون از سوی کارلوس کی روش اعلام شد و نکته قابل توجه در این فهرست دعوت از 4 بازیکن در پست هافبک تدافعی است. کی روش که همواره به ساختار دفاعی منظم تیمش اهمیت می دهد، در گذشته نیز از نفرات زیادی برای پست دفاع وسط و هافبک تدافعی دعوت می کرد و حالا در شرایطی که سعید عزت اللهی در دیدار با سیرالئون حضور ندارد، کی روش 4 هافبک تدافعی را از دل لیگ برتر فراخوانده است.


در فهرست جدید تیم ملی نام امید ابراهیمی، علی کریمی، احمد عبدالله زاده و کمال کامیابی نیا دیده می شود؛ این در حالی است که روزبه چشمی نیز توانایی بازی در پست هافبک دفاعی را دارد. دعوت از این تعداد بازیکن نشان می دهد کی روش قصد دارد در جام جهانی ساختار دفاعی تیمش را مقابل اسپانیا و پرتغال قدرتمند ببندد تا در وهله اول از گل خوردن در امان باشد.


از سوی دیگر سعید عزت اللهی از بازی اول با مراکش در جام جهانی محروم است و به همین خاطر از بین هافبک های کنونی دو نفر در ترکیب اصلی دیدار اول ایران قرار خواهند گرفت. باید دید تفکر کی روش در این خصوص چیست و او با چه هدفی از این تعداد بازیکن در پست هافبک تدافعی دعوت می کند.

دیدگاه‌ها