کد خبر : 1511720 | 23 اسفند 1396 ساعت 12:39 | 15.3K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی فر نشان داد چه ارزشی برای کشتی قائل است!

رحیمی: خسته ایم؛ کشتی گیران انگیزه ای ندارند

دارنده مدال برنز المپیک ریو گفت: خواسته ورزشکاران قبول کردن شرایط خادم و بازگشت وی به فدراسیون کشتی است.

رحیمی: خسته ایم؛ کشتی گیران انگیزه ای ندارند

به گزارش "ورزش سه"، حسن رحیمی که نماینده کشتی گیران در مجمع فوق العاده فدراسیون کشتی بود، درباره اتفاقات رخ داده در این مجمع اظهار داشت: برخی ها تصور می کنند که چون رسول خادم استعفا داد، می توانند مطالبی را خلاف واقع بگویند؛ اما در مرام کشتی این مسائل غیراخلاقی جایی ندارد.


وی ادامه داد: رسول خادم علاوه بر اینکه از بزرگترهای جامعه کشتی محسوب می شود قهرمان المپیک و جهان و یک افتخار و چهره محبوب ملی است و با حرف چند شخصی که کارنامه آن ها کاملا مشخص است، تخریب نخواهد شد.


دارنده مدال طلای جهان تصریح کرد: سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان با حضور نیافتنش در مجمع انتخابات به همه جامعه کشتی نشان داد که چه ارزشی برای کشتی قائل است.
وی تاکید کرد: ضمن اینکه تا آنجا که من در مجمع بودم حرفی از مهلت یک ماهه نبود و چیزی که مقرر شد عمل به بند 12 اساسنامه و پیگیری امور توسط نایب رئیس فدراسیون کشتی بود.


وی خاطر نشان کرد: موضوع دیگری که مطرح می شود، این است که چرا آقای خادم مجمع را ترک کرد، به نظر من این وظیفه آقای داورزنی بعنوان رئیس مجمع بود که از آقای خادم می خواستند در مجمع حضور یابند؛ اما ایشان عکس العملی نشان ندادند و هیچ صحبتی در این مورد به میان نیاوردند.


دارنده مدال برنز المپیک اظهار داشت: تمامی دغدغه ها و صحبت های رسول خادم، خواسته تمامی ورزشکاران تیم های ملی است. آقایان که در اردوهای تیم های ملی حضور نداشته اند و نمی دانند که چند سال است به کشتی کشور چه گذشته است. رسول خادم دم نزد و به کار ادامه داد، ولی تا کی، مگر می شود که دغدغه کشتی گیرانش را ببیند و دم نزد. بعضی از قهرمانان ما با کوچکترین مشکلات زندگی دست و پنجه نرم می کنند، آقای وزیر ورزش آیا شما این ها را می دانی، یا اینکه فقط به دنبال این هستی که تیم های فوتبال و والیبال را به دیدار رئیس جمهور محترم ببرید.


رحیمی گفت: برخی هم این وسط کاسه داغ تر از آش می شوند و در حالی که اصلا یک روز در فدراسیون کشتی و تمرین های تیم های ملی نبوده اند از حمایت وزیر سخن به میان می آورند، آقایان مگر شما در کشتی بوده اید و حمایت ها را دیده اید که اینگونه اظهار نظر می کنید. و بهتر است افرادی که خود را علامه دهر می دانند عملکرد پنج ساله رسول خادم را ببیند و با صحبت های خود آرامش کشتی را برهم نزنند.


دارنده مدال برنز جهان تصریح کرد: به نظرم چون اکثر کشتی گیران از قشر ضعیف جامعه هستند و دردشان درد مردم است و همیشه در کنار مردم بوده اند، مورد حمایت قرار نمی گیرند چون می خواهند به یک قهرمان و چهره ملی تبدیل نشوند نمونه بارز آن نیز نوع نگاه و رفتار با رسول خادم است و دیگر نمی خواهند که رسول خادم دیگری مقابلشان قرار بگیرد.
وی ادامه داد: بالاخره کشتی ورزش ملی کشور است و آقایان به دنبال افتخارآفرینی قهرمانان آن در میادین بین المللی همچون المپیک، رقابت های جهانی و بازی های آسیایی هستند یا خیر، واقعا از رفتارهای دوگانه خسته شده ایم و انگیزه ای برای کار کردن نمانده است، آن وقت در این وانفسا از ما نتیجه هم می خواهند و تا یک کشتی گیر به هر دلیلی شکست می خورد چوب آن را به سر کشتی می کوبند.


رحیمی گفت: ما درخواست هایی داریم اما مهمترین آن بازگشت رسول خادم و حمایت از وی است، چراکه با وجود رسول خادم و حمایت از وی بسیاری از خواسته های ما رفع خواهد شد.


عضو کمیسیون ورزشکاران کشتی کشور تصریح کرد: نمی دانم اصلی ترین عضو جامعه کشتی قهرمانان آن هستند و همه تلاش ها برای این است که ما بتوانیم افتخارآفرین باشیم اما به تنها کسانی که جوابی داده نشد و خواسته آن ها دیده نشده ما بودیم.


دارنده مدال نقره جهان افزود: به نظرم بیشتر ورزش ما بلاتکلیف است تا کشتی و باید افسوس و صد افسوس خورد به حال ورزش ایران که رسول خادم با سابقه قهرمانی در رقابت های المپیک و جهان سالها عضویت در شورای شهر تهران وشش  سال مدیریت موفق در کشتی کشور و سرمربی تیم ملی کشتی آزاد که به عنوان یکی از افتخارات انقلاب اسلامی شناخته می شود و طلای المپیک را در آمریکا از آن ایران کرد، امروز دلشکسته شود.

 

رحیمی در پایان با اشاره به اینکه اگر داورزنی معاون وزیر تمایل داشت خادم در مجمع بماند، نمی گذاشت وی جلسه ترک کند اما هیچ عکس العملی از خود نشان نداد، خاطرنشان کرد: بار دیگر بعنوان نماینده ورزشکاران در مجمع، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد و عضوی از کمیسیون ورزشکاران و به نمایندگی قهرمانان و کشتی گیران حرف اصلی را می زنم، خواسته ما قبول کردن شرایط آقای خادم و بازگشت وی است. چرا وزارت ورزش با پرداخت بودجه و فراهم کردن سایر خواسته های معقول وی، مقدمات حضور رسول خادم را مهیا نمی کند و فقط هر روز با برگزاری نشست با این و آن و بدگویی پشت سر خادم به دنبال تخریب وی هستند. بعد از سوی دیگر می گویند با استعفاء مخالف هستیم.

 

دیدگاه‌ها