کد خبر : 1511769 | 23 اسفند 1396 ساعت 16:25 | 80.6K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای اکیپ

ستاره پاری سن ژرمن به بارسا پیشنهاد شد

مارکو وراتی، ستاره فرانسوی پی اس جی تابستان تا آستانه انتقال به بارسلونا پیش رفت اما در نهایت تصمیم گرفت که در تیم پاریسی بماند.

ستاره پاری سن ژرمن به بارسا پیشنهاد شد

به گزارش "ورزش سه"، در واقع این تصمیمی بود که به او تحمیل شد و مدیر قطری پی اس جی با هرگونه جدایی اش مخالفت کرد. بارسلونا حاضر بود برای جذب وراتی تا 100 میلیون یورو نیز هزینه کند؛ اما در نهایت با پاسخ منفی روبرو شد.

وراتی سپس با اخراج مدیر برنامه های خود با مینو رایولا قرارداد بست و این سوپرایجنت جنجالی حالا تمام فعالیت های او را مدیریت می کند.

 

 

1290118

 

 

طبق ادعای امروز نشریه اکیپ، پی اس جی برای فصل بعد مخالفتی با فروش وراتی نخواهد کرد و حاضر است با دریافت 100 میلیون یورو، مجوز جدایی او را صادر کند.

در واقع وراتی جدیدترین قربانی حذف پی اس جی به دست رئال از لیگ قهرمانان است. مینو رایولا اعتقاد دارد که موکلش در پی اس جی نمی تواند به اهداف بلند خود دست یابد و پس از اطلاع از اینکه باشگاه نیز با فروش او موافق است، او را به بارسا پیشنهاد داده؛ پیشنهادی که البته با مخالفت روبرو شد.

 

 

1290119

 

 

در واقع بارسلونا که با جذب کوتینیو و آرتور، خط میانی خود را مستحکم تر از گذشته کرده، دیگر نیازی به خرید هافبک ندارد و به همین دلیل به رایولا پاسخ منفی داده است. لیگ جزیره یا شاید هم رئال، مقصد بعدی وراتی خواهند بود.

 

دیدگاه‌ها