کد خبر : 1511772 | 23 اسفند 1396 ساعت 16:45 | 32.2K بازدید | 0 دیدگاه

قول جالب مدیر رم در صورت صعود به نیمه نهایی CL

مونچی، مدیر ورزشی رم با سیاست های خرید هوشمندانه خود توانسته رم را پس از سال ها به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برساند.

قول جالب مدیر رم در صورت صعود به نیمه نهایی CL

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال رم شب گذشته با کسب پیروزی یک بر صفر خانگی برابر شاختار در دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، دستاورد بزرگی کسب کرد و به عنوان دومین تیم ایتالیایی در جمع هشت تیم برتر مهمترین تورنمنت باشگاهی قاره سبز قرار گرفت.

بعد از این بازی خبرنگاران ایتالیایی به سراغ مونچی مدیر ورزشی باشگاه رم رفتند و از او پرسیدند که اگر جالوروسی به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند چه کار می‌کند و او به آنها وعده انجام کاری را داد که تاکنون انجامش نداده است.

 

 

1290122

 

 

مونچی ابتدا به بازی تیمش برابر شاختار اشاره داشت و گفت:« ما تحت فشار قرار گرفتیم؛ اما اکنون می‌توانیم از صعودمان لذت ببریم. من امروز خوشحالم؛ اما از فردا باید به قرعه‌کشی‌ فکر کنیم. الان اما می‌خواهیم از موفقیتی که کسب کرده‌ایم لذت ببریم. احساس خوبی دارم و به خودم بابت پاداشی که تیمم برای سختکوشی‌اش گرفت می‌بالم. رم باشگاه خاصی است چون بازیکنانش از جان و دل برای تیم مایه می‌گذارند. هر کاری که ما انجام می‌دهیم برای هواداران‌مان است و آنها هم لیاقت چنین شبی را داشتند.»

 

مدیرورزشی اسپانیایی سابق سویا سپس به خبرنگاران درباره صعود رم به مرحله نیمه نهایی یک قول داد. خبرنگاران از او خواستند اگر رم در جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت، سرود این تیم را برای آنها بخواند.

او گفت:« من هنوز تمام کلمات سرود باشگاه را نمی‌دانم اما سرود فوق‌العاده‌ای است. اگر به نیمه نهایی صعود کنیم قول می‌دهم که آن را بخوانم.»

 

رم حریف بعدی‌اش در لیگ قهرمانان اروپا را جمعه این هفته با قرعه‌کشی که در مقر یوفا انجام می‌شود خواهد شناخت.

دیدگاه‌ها