کد خبر : 1511917 | 24 اسفند 1396 ساعت 15:34 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

کی‌روش تصمیم می گیرد من فیکس باشم یا رضاییان

غفوری: بازی با سیرالئون برای تیم ملی مفید است

مدافع تیم ملی فوتبال اعلام کرد دیدار با سیرالئون کمک زیادی به ملی پوشان می کند.

غفوری: بازی با سیرالئون برای تیم ملی مفید است

به گزارش ورزش سه، وریا غفوری در حاشیه تمرین تیم ملی فوتبال درباره شرایط این تیم عنوان کرد: اردویی کوتاه مدت داریم تا مقابل سیرالئون بازی کنیم. این بازی کمک می کند تا هماهنگ شویم.


وی درباره مصدومیتش گفت: خداراشکر مصدومیتم جدی نبود و با فیزیوتراپی به تمرینات برگشتم و مشکلی ندارم.


مدافع ملی پوش استقلال درباره دیدار با سیرالئون تاکید کرد: اگر دقت کرده باشید، حریف ما مراکش از این بازی ها داشته است. این بازی به جوانان کمک می کند تا باتجربه تر شوند و خودشان را نشان دهند. به نظرم بازی خوبی برای تیم ملی است و می توانیم خودمان آماده کنیم.


غفوری ادامه داد: اردوهای قبلی ما بازی های تدارکاتی زیادی نداشتیم. تمرینات ریکاوری انجام دادیم و فضای خوبی آنجا وجود دارد. از نظر کارهای بدنی به بازیکنان کمک می کند تا آماده تر شوند. همچنین تیم های حریف را آنالیز می کنیم.


وی درباره رقابت با رامین رضاییان بیان کرد: من کار خودم را می کنم و تمریناتم را انجام می دهم. من سعی می کنم در بهترین سطح قرار داشته باشم و تصمیم گیرنده در این باره کی روش است.


غفوری درباره سال جدید افزود: سال نو را به مردم ایران تبریک می گویم. امیدوارم سال خوبی داشته باشند. در سال جدید میهمانی ها زیاد است؛ امیدوارم مردم هرجا می روند از نظر غذایی رعایت کنند و عیدشان خوب شروع شود.

 

مصاحبه از : حسام الدین فتحعلیان

دیدگاه‌ها